Voetbaltopic #3

Lekker onbelangrijk maar de ene lijn scheidsrechter (voor ons nu achteraan) heeft echt een Nederlands hoofd terwijl dat helemaal niet kan/mag

Beerensteyn goed bezig!

Die keeper van Portugal is ook echt klein, ik snap dat nooit zo goed in het vrouwenvoetbal.

flauw dit

2 likes

en ik vraag me af als je iets 20x als slowmotion ziet wordt het dan niet altijd een pen

1 like

het leed dat voetbal heet

4 likes

Echt zo balen dit

Aaaah wat jammer dat die 3-2 buitenspel was

Jemig wat duurt die VAR steeds lang

7 likes

ik zou als scheids ook echt chagrijnig worden van deze VAR

6 likes

Zooooo wat een goal!

4 likes

Die commentator mag meer wedstrijden doen lekker droog

Yes! Jackie Groenen kan weer aansluiten bij de selectie na haar corona besmetting

2 likes

Ik zit Engeland - Noord-Ierland te kijken maar had echt verwacht dat Engeland er vol overheen zou klappen maar tot nu toe is het nog steeds 0-0. Alleen Engeland hoeft natuurlijk niet meer te winnen om door te gaan, dat scheelt misschien

Ja, wij! Dat had wel een penalty voor DK mogen zijn met die tackel…

Jammer dat Damaris geen basisplaats meer heeft!

2 likes

Jeetje de Zwitsers gaan er echt een heel stuk feller in dan Oranje, als ze zo door blijven voetballen dan is een tegendoelpunt onoverkomelijk

Nou gelukkig hebben van Daphne van Domselaar

4 likes

Ze zijn nu goed druk aan het zetten. Alleen nog even scoren

Ja de eerste 20 minuten waren echt niet om aan te zien! Nu gaat het niveau gelukkig wel omhoog, hopelijk komt er snel een doelpunt!

1 like

Ik vind het niet meer vanzelfsprekend dat van Venendaal bij volgende wedstrijden een basisspeler is

1 like