Voetbaltopic #3

Jaa zo fijn dat het weer begint!

Ik wens jullie allemaal een mooi en succesvol seizoen toe!:soccer::muscle:

3 likes

Jaaa zo een zin in :partying_face:

Wie wordt er dit seizoen kampioen?

• Ajax
  • PSV
  • Feyenoord
  • Andere club

0 stemmers

Maar dat is puur gebaseerd op de Johan Cruijff Schaal

Die beschouw ik als een nare droom :sob:

3 likes

Degene die de johan cruijff schaal wint wordt geen kampioen dus je kan je stem aanpassen :rofl:

3 likes

Woehoeeeee het is weer begonnen. Blij dat espn vandaag de wedstrijd van mn cluppie uitzendt.:green_heart::yellow_heart::green_heart::yellow_heart:
Beetje jammer alleen dat ze al achter staan, hahahaha

@Foefjeisthuis ik hoop toch op ado, haha

3 likes

Nou als de eerste wedstrijd een voorbode voor de rest van het jaar, dan blijft het vooral bij hopen ben ik bang, haha.

1 like

Ohhh wat spannend bij PSV :scream: ik hou m’n hart vast

1 like

Kijkt iemand psv? Echt spannend!!

2 likes

Yes! Was net aan het opzoeken wie het bekende gezicht in de staf van Monaco was (Ivens) maar toen moest hij met rood naar binnen :joy:

1 like

Ooh zo spannend, ik haat verlenging (maar blij dat het nog 2-2 geworden is natuurlijk)

1 like

Woehoeee :partying_face:

2 likes

Yesss!

2 likes

Ik vind Yilmaz wel zo’n vreselijk arrogante vent🤮 die denkt echt dat ie de koning is

Ik hoop echt zo dat Antony blijft! :crossed_fingers:t5: Ik vind Ten Hag en ManU nu echt vervelend worden :rofl:
En onze H2 wel echt bazen dat ze gewoon zo stellig blijven met hun standpunt over Antony. Wel een beetje zorgelijk dat hij vandaag niet mee trainde.

4 likes

Ik hoop dat KJ vanaf de tribune naar ManU heeft gebeld. Yes hello KJ here, steek die 100milj maar in je hol. 150 or no deal.
En dan lekker Ziyech halen (alhoewel ik liever heb dat Antony blijft)

2 likes

Ben niet ontevreden!
Ik hoop wel de volgende ronde te halen eigenlijk haha

5 likes

Haha jazeker! Blinde was niet zo duur, dus gelijk maar gekocht. Ik zou toch wel gaan :sweat_smile:

2 likes

Heerlijke loting :clap:t5: ik vind vooral tegen Rangers super leuk (dat had dus ook psv kunnen zijn :joy:) Ik ben ook echt benieuwd naar de sfeer omdat het onze matties zijn :grin:

2 likes

Oh nu twijfel ik inderdaad! Ik dacht dat in groepsfase wel ook kon. Nou ja maakt ook niet uit ze hebben het toch niet gehaald :rofl: