Nee in de groepsfase kan dat niet. Kan wel merken dat je de loting niet gekeken hebt ![]()
Haha klopt ik zat lekker aan de borrel ![]()
Hahah ja gingen ook vet veel grappen over op twitter. Oa dat Veerman verbaast was over de 15 minuten rust ![]()
Haha wtf zeiden ze dat?
Eerst allemaal rust willen “OmDaT 020 DaT o0k KreEg” en dan krijgen ze allemaal rust vinden sommigen het weer niet goed, omdat ze zelf ondermaats presteren. Ophouden hoor ![]()
![]()
Veerman was sowieso verbaasd over alles behalve z’n eigen slechte spel, wat een achterlijk interview was dat
Jaaa die man hadden ze beter niet voor de camera kunnen zetten. Ik vond het lachwekkend en gênant te gelijk. Ik snap je teleurstelling maar let ff op wat je zegt en reflecteer ook ff op jezelf.
12.15 bedoel je? Ik vind eigenlijk alles behalve 14.30 irritant haha maar goed lig nu lekker op de bank te kijken. Vind t kutter als ik om 12.15 in de arena moet zitten. Of 20.00 op zondag
dat is helemaal kut
Wel lekker dat eerste doelpunt er alvast in zit
Mijn vriend ging gister naar de wedstrijd van 21 uur, bussen reden nauwelijks dus hij moest om 17 uur al weg ipv 19:30 en heb hem bijna moeten ophalen omdat alle treinen en bussen zo kut reden. Echt een matige tijd voor een wedstrijd ![]()
Of hij ging het veld in omdat het spel dan stilgelegd moet worden.
Ja hij kreeg dikke bier douche over zich heen. Ik zou dan ook ff stukkie verder op gaan liggen.
Lekkerrrrrr Brobbeasr
Als je buiten de lijn ligt met een blessure wordt de wedstrijd toch niet stilgelegd voor verzorging. En ik zeg nergens dat hij niet de wedstrijd uitgeschopt wordt. Dat zie ik ook ja. Alleen opstaan en weer gaan liggen en dan binnen het veld liggen, gebeurt regelmatig dus zou mij niet verbazen als dit ook met die gedachte werd gedaan. Maar misschien deed hij het voor het bier en de voorwerpen, ook logisch. Ik heb dat alleen anders geïnterpreteerd.
De burgermeester komt vast met een statement dat het komt door aanwezigheid van Ajax supporters net als de laatste keer met alle spreekkoren ![]()
Haha oké, dat las ik er niet in terug. Anders had ik je berichtje lekker laten gaan. Ik ken het gevoel! Succes!
Tegenwoordig zie ik dit helaas overal gebeuren, óók bij Ajaxpubliek richting tegenstanders
Edit; dan had ik het over het gooien, spreekkoren had ik nog niet meegekregen
Blind moet in het veld lopen om er af te kunnen gaan omdat hij anders wordt bekogeld ![]()
Ah en daar wordt de wedstrijd gestaakt. Was te verwachten ![]()
Ik kende die hele keeper natuurlijk niet maar wel echt jammer dat we (Ajax) straks toch geen keeper hebben die Odysseus heet. Qua namen was het zo’n leuke match geweest. Waar moet die jongen anders heen??
Ja ik vind dat we hem gewoon stiekem moeten halen, knotje in en doen alsof het pasveer is.
Kijkt iemand Arsenal - Aston Villa? Hoeee kan die goal van AS worden goedgekeurd??? De keeper werd overduidelijk vastgehouden.