Voetbaltopic #3

Volgende keer weer Kudus in de basis anders :sweat_smile:

Zo he he! Mister 1-0 :partying_face:

6 likes

Nou echt he. Er staan er nu 3 in de basis die zogenaamd ontevreden waren dat ze wissel stonden. Maar ze laten niks zien

1 like

Teringjantje

1 like

Met je lelijke kut shirts

Hadden we nog maar Jantje. Die kopte er nog wel eens een corner in in zo’n kansloze zaadpot.

3 likes

Zijn er AZ’ers in the house? Iets met de lachende derde… Kutzooi haha

Echt fucking kansloos dit, krijg je zo een mooi cadeau en je speelt als een natte dweil. Nou met lekker veel vertrouwen naar dinsdag :roll_eyes:

1 like

Ik ben ook wel ok met AZ bovenaan :sweat_smile:

Volgens mij wordt dit echt een hele spannende avond ik kan het nu al niet meer aan joh

1 like

Zo zonde djt, hoop op een goede tweede helft maar vrees het ergste. Wil eigenlijk gewoon mn nest in en niet meer kijken maarja, blijft toch je cluppie he

🫣

wat is DIT voor een drama??!!!

4 likes

Dikke ellende dit :sob:

Ik kan t niet geloven

Zit op m’n tel te kijken, maar ik loop achter en krijg dan al de melding van de goal. Dan zijn ze aan t opbouwen en denk ik: huh hoe dan? En verliezen ze ze die bal weer zo kansloos

Waarom ook zo laat wisselen? Bij 1-5 is het al lang einde verhaal

2 likes

Snap ook eeeeecht niet waar de wissels blijven, alsof je nog iets te verliezen hebt? Vind Tadic ook slecht spelen
En ja @lightbox je zou bijna gewoon je bed in gaan hè maar dat kan ik dan ook weer niet over m’n hart verkrijgen

1 like

Wat een ellende, ik wilde gisteren nog een kaartje kopen, ben blij dat ik het niet heb gedaan :joy:

Ben in mn nest gaan liggen. Niet om aan te gluren

Nou dat kan er ook nog wel bij

echt janken dit