Voetbaltopic #3

Kweenie hoe de sfeer daar vanavond was na het chipsincident maar dit was wel een leuke wedstrijd hè :star_struck: @Chesirecat

Hahaha zeker! Meneer bleef telkens in slaap vallen dus ik heb na elke goal inferieure chipjes naar zijn hoofd gegooid. Waren ze toch nog nuttig.

Hoe kan het zo spannend worden tegen fucking Volendam

1 like

Ja echt :exploding_head:

1 like

Ik geef dit seizoen bij deze op ook gewoon. Uithuilen en opnieuw beginnen volgend jaar.

En woensdag toch gaan kijken hoe we afgeslacht worden in Italië he. :cry:

2 likes

Jaa sowieso kijken. Maar matig vertrouwen in een goede afloop haha

2 likes

Met angstzweet in je naad klinkt die hymne toch minder

2 likes

Teeeeeeering

Ik vraag me ook echt waarom ik hier in hemelsnaam naar aan het kijken ben. Ik zou zoveel betere dingen kunnen doen. Maar er is toch iets met loyaliteit naar je club toe ofzo. Voor- en tegenspoed haha.

6 likes

Ik vraag me ook ten zeerste af waarom ik kijk

1 like

Ja ik heb mezelf ook gewoon te veel opgehyped haha, grootste deel van gisteren en vandaag ziek in bed gelegen maar de hele middag tegen mezelf gezegd dat ik in elk geval nog iets leuks had om naar uit te kijken voor vanavond!!! dat was wellicht beetje naïef haha

Hahaha ja dat is wel optimistisch gesteld ja. Ik heb van de eerste helft alvast maar een sad half hour gemaakt. Eerste kwartier niet gezien en natuurlijk niks gemist :woman_facepalming: doelpunten van napoli hoef ik niet te zien

2 likes

@Chesirecat volgens mij ben jij geen koekjes aan het bakken he? :smiling_face_with_tear:

4 likes

Nee sorry ik heb een deadline voor mijn werk😢. Ik zal de tv uitzetten. Misschien helpt dat ook.

2 likes

Ik had er vanochtend ook al echt geen vertrouwen in. Mijn vriend nog van: Het wordt echt geen 6-1 nu, dat kan echt niet. Dat zal nooit gebeuren.
Dacht net na de 2-0: nou gast, daar ga je gelijk in krijgen, want dit wordt 10-0.
Maar nog maar 2-0 bij rust :tada:.

Ik heb ondertussen wel een lasagne gecreëerd, tijd semi-nuttig besteed. Mijn trouw gaat niet zover dat ik dit 90 minuten vol ga aanstaren.

Wat een kut penalty. Zo onnodig

2 likes

Net als je weer een beeeetje hoop had :sob:

1 like

ik heb nu gewoon weer volop hoop op gelijkspel hoor hahaha

3 likes

o my god blind hoe dan

2 likes

Klootzakken, allemaal :stuck_out_tongue:

2 likes