Voetbaltopic #3

Ja alleen als je al een gele kaart op zak hebt speel je toch met de rem erop, uit angst om tijdens de wedstrijd je tweede gele kaart te krijgen. Dus uit sportief oogpunt kan ik wel begrijpen dat ze er vanaf zien, hoe jammer het ook is.

4 likes

Dit vind ik dan wel weer een mooie actie.

1 like

Engeland begon wat mager maar komt nu goed los. Wisseling van Iraanse keeper zal er miss ook mee te maken hebben, snap niet dat hij nog even door mocht spelen na die botsing met z’n hoofd

1 like

Ik zag net even snel Engeland-Iran voorbij komen. Heb de wedstrijd niet gevolgd maar hoezo 10 minuten (!!) extra tijd als het al 6-1 staat? Alsof Iran nog even zes goals maakt.

Nja fair als het spel vaak heeft stil gelegen toch :stuck_out_tongue:

1 like

Ah ja dat had ik dus niet meegekregen. Zag alleen de laatste paar minuten. Maar dan is het begrijpelijk.

Eerste helft had 14 extra minuten trouwens haha. Dus bij elkaar echt lang

Dit is echt niks idd net klaar met werk normaal allerlei dingen te doen en het is geen gezellige tijd haha

1 like

Voorspelling?

• NL wint dik
  • NL wint matig
  • Gelijkspel
  • Senegal wint matig
  • Senegal wint dik

0 stemmers

Ik heb gister al voorbereidingen voor mn eten getroffen. Schuif straks mooi de leftovers van gister in de oven :ok_hand:

Maar eigenlijk wil ik gewoon bitterballen eten

2 likes

Nou De Ligt is de eerste pannekoek van de wedstrijd :clap:

Haha ja onhandige tijd qua eten. Ik ga in de rust even wat in elkaar flansen en dan in de tweede helft op de bank maar, ook lekker wel

Ik vind het ook zo anders dan normaal gesproken tijdens een WK. Lekker in de kroeg kijken of buiten op een plein. Het leeft ook veel minder. Zal enerzijds natuurlijk wel komen doordat het in Qatar is maar denk dat ook als er niet zoveel controverse was geweest een WK in de winter gewoon niet de sfeer kan evenaren van een WK in de zomer.

Ik zit nu ook alleen thuis op de bank de wedstrijd te kijken dus ben blij dat ik door middel van dit topic nog een beetje ā€˜samen’ kan kijken.

3 likes

Ik hoop niet op zo’n wedstrijd dat alle goede kansen niet benut worden en ze straks met 1-0 achterstaan :no_mouth:

Ik werk toevallig ook thuis en was 17 u klaar maar normaal ga ik hond uitlaten eten maken boodschappen doen haha, mega onpraktisch dit toch maar ff kijken als het saai is stop ik wel

2 likes

Wel gezellige muziek van de Senegalezen op de tribune
En Senegal is vaker aan de bal dan ik wil meh

1 like

Dat geratel? Heeft weinig volume haha

2 likes

Dit is jammer

Wat.was.dat.

1 like

Was dat Frenkie die zo stond te kloten???

1 like