Voetbaltopic #3

Morgan Freeman bij de opening?! Wat stom dat hij hieraan meewerkt

Edit en dat BTS :nauseated_face: blijkbaar de sound track van dit jaar?

2 likes

Nee ik ken de mascotte klassiekers niet commentator :sweat_smile:

Ook echt “voor de mensheid” gedaan allemaal

1 like

Ik heb het ook op staan. Ik vind heel goed dat ze ook alle negativiteit aankaarten en uitleggen hoe en wat.

Ik snapte ook niet echt wat Morgan Freeman toevoegde aan de hele show :sweat_smile:

1 like

Wat een enooooorme balk linksboven, lekker uitgelijnd ook

OkĂŠ top Qatar al zo snel op achterstand :joy:

Edit wattttt afgekeurd?! Er staan toch nog verdedigers?? Ik zeg omgekocht of zag iemand anders wel iets? Haha

1 like

Zo gek dat de commentator er verder ook bijna niks.over zegt

Haha var gewoon omgekocht :joy: Gingen toch al geruchten dat Qatar ging winnen?
Ik dacht al oh oh dit Ecuador poppetje heeft de memo gemist dat ze moeten verliezen :joy:

1 like

haha ja 1-0 na rust is het verhaal

1 like

Lees op de live-blog van Guardian: “As someone at Guardian Towers has just said, the goalkeeper’s incompetence saved Qatar. When he missed the original free-kick, it hit the head of an Ecuadorplayer (I think), at which point there was only one defender (and no goalkeeper) between Valencia and the goal. It was very tight, but I think that’s what happened.”

1 like

Haha penalty. Ben benieuwd of deze gaat tellen :joy:

Leuke wedstrijd met deze keeper :joy::joy:

2 likes

deze scheids is zn leven ook niet meer zeker zo

3 likes

Als deze penalty mist kloppen de geruchten miss toch

Edif: ah toch niet

1 like

Haha zo’n zacht balletje

1 like

KNVB laat Van Dijk OneLove-band toch niet dragen omdat FIFA met gele kaart dreigt KNVB laat Van Dijk OneLove-band toch niet dragen omdat FIFA met gele kaart dreigt | WK voetbal | NU.nl

Kutfifa. Ook de andere landen zien er nu vanaf

Ik zou lekker geel pakken en volgende wedstrijd iemand anders aanvoerder maken. Dan pakt die geel.

Dit zei ook al, elke wedstrijd een andere aanvoerder. Wat een bullshit dit weer, klote fifa.

Ik twijfel echt of ik wel wil gaan kijken

1 like

Ik ook. Ik dacht eerst van nou ja ik ga gewoon maar kijken. Maar nu ben ik er alweer klaar mee door dit soort dingen.

1 like

Dit vind ik wel een goede oplossing voor die One Love band

4 likes

Noa dit is ONS toernooi niet jouw toernooi. Wees een teamspeler en pak kaart :joy: