Voetbaltopic #4

Canada begint goed hoor :clap:t2:

1 like

Ah shit Saibari :sob:

@Nysmn ben jij voor Canada?!

Nee niet per se, maar vind het wel knap. Wat de commentator ook zei, dat ze zo aanvallend en sterk spelen ipv laf te lopen verdedigen zoals Nl deed.

Ik heb eigenlijk een heeeekel aan voetbal en dacht van te voren oh nee WK geen zin in, maar here I am zit nu gewoon te kijken in mijn eentje :rofl:

Ik denk dat mijn kat overigens wel voor Canada is want die is nu al bang voor het vuurwerk dat hiervoor wordt afgestoken en er is nog niks gebeurd haha :sob:

3 likes

Ik ben wel voor Canada en heb ze zelfs in de poule de winst gegeven :joy: waarschijnlijk wint Marokko uiteindelijk gewoon, maar een plottwist lijkt me grappig

hakimi snel rood a.u.b. :pray:

7 likes

Ik ben wel voor Marokko, gun het de buurt wel. Plus je kan beter verloren hebben van de nieuwe weteldkampioen dan een team dat door Canada naar huis gaat. Extra gênant.

4 likes

Al 5 gele kaarten gegeven?
Is daar ook een wk- record voor?

IMG_6225

2 likes

20 kaarten tijdens NL-Portugal in 2006

4 likes

Heel lang was dat volgens mij de slag van Neurenberg, maar inmiddels is er volgens mij wel een nieuw record geweest

Edit: vogeltje is me al voor haha

1 like

Als je dit ziet is het zo gênant dat Nederland alleen maar geprobeerd heeft niet te verliezen van Marokko ipv te winnen van ze.

Marokko had 1 supergoeie helft tegen Brazilië, maar daarna op 1 doelpunt direct in het begin niet kunnen scoren tegen Schotland wat volgens mij echt het slechtste team was van het hele wk en tegen Haïti hadden ze ook geen enorm sterke match.

Snap gewoon écht niet hoe Koeman ze is gaan zien als een soort 2010 Spanje dat je geen cm kan geven. Denk dat we oprecht hadden kunnen winnen als we zo hadden gestaan als tegen Zweden en de eerste helft Japan. Niet omdat Nederland fantastisch is maar Marokko is ook geen Frankrijk.

8 likes

Aah memories.

2 likes

Want?

1 like

Ik schakel net in om de commentator te horen zeggen “mijn hemel wat was dit saai”.

Zin in de tweede helft :joy:

2 likes

Marokko-vedette Hakimi moet voor de rechter komen om verkrachting - Marokko-vedette Hakimi moet voor de rechter komen om verkrachting

1 like

Ah, oké. Ik dacht dat er op het veld iets was gebeurd!

1 like

Knap hoor!!

Haha hoor al wat vuurwerk. Benieuwd hoe het zo gaat zijn als het is afgelopen.

1 like

Blijf het bizar vinden hoeveel er tussen lopen die een vrouw hebben verkracht. Die aanvoerder van Kaapverdië ook al. Echt walgelijk, gun geen een van die teams het.

3 likes

Dit topic is na het bereiken van de limiet van 5000 reacties automatisch gesloten. De discussie wordt voortgezet in Voetbaltopic #4 (Deel 5).