Zo een bizarre wedstrijd gisterenavond… Al die afgekeurde doelpunten, die random penalty? En dan buitenspel, waarvan je inderdaad niet eens kan zien dat het hem had geraakt, hoogstens zijn haar. Terwijl op de website van fifa dit zelf staat:
Fifa doet alles voor een Messi vs Ronaldo finale geloof ik
Ja zou je denken hè maar waarom dan 8 extra minuten door laten spelen (na de 10 verlenging) terwijl Portugal op winst staat?
Doodeng
Messi is eigenlijk gewoon taylor swift in het lichaam van een kleine Argentijnse man.
zelden zulke waarheden gelezen
Ja fanbases zijn ook de mannelijke en vrouwelijke versie van elkaar
“OMG kijk hem daar langzaam sjokken!!
“
“OMG kijk hoe taylor hier danst!!!
“
Gaat iemand straks Argentinië - Kaapverdië kijken?
Ik ben gewoon een beetje zenuwachtig voor Kaapverdië en ik hoop echt op een wonder
Ik niet. Ben echt kapot moe heb zowel privé als op werk een drukke en gespannen week gehad. Van nature ben ik een avondmens, maar mijn ogen vallen nu al dicht bij Australië Egypte. Dus ik ben verstandig en ga vroeg naar bed.
Maar ik hoop wel dat er iets raars gebeurt en Argentinië vroeg rood pakt en Kaapverdië een penalty ofzo. Rationeel gezien denk ik dat het gewoon 4-0 of meer wordt.
Ik hoop met je mee!
Ik ga ook niet kijken maar hoop zo dat als ik morgen wakker word en m’n nieuwsapp open dat ik iets lees als: MEGASTUNT KAAPVERDIË SCHAKELT MESSI UIT
Ik ben het zeker van plan! Ik hoop het zoooo.
Net nog even ergens koffie gehaald om dat mogelijk te maken haha. Ook zo gezellig trouwens daar want veel Marokkaanse en Kaapverdische steun, dus WK leeft ook nog helemaal. Echt zin in.
Morgenavond is ook best een stuk van de stad afgesloten voor auto’s door de wedstrijd van Marokko.
Australië pullt even een Tim Krulletje
Holy shit hoe gebeurt het dat je zo wordt? Dat je een collega zo adoreert? Kan me niks bij voorstellen.
Haha goeie, ik pak er zo ook nog even wat koffie en wat snacks bij.
Wat leuk dat het WK daar toch nog leeft. Vind ook dat we het alsnog gezellig moeten maken ook al ligt NL eruit. Hier leeft het helaas niet meer zo in de buurt.
Zelfs als neutrale kijker word ik zenuwachtig van penalty’s
En daar gaat het al mis
Nee goed, ik gun het Egypte
Wat is dat toch met penalty’s dit WK, wordt vaker gemist dan raak geschoten lijkt het soms
Nog weinig krulligs aan tot nu toe.