Een deel van Den Haag met niet zoveel Turken, haha
Hier ook heel veel vuurwerk
Een deel van Den Haag met niet zoveel Turken, haha
Hier ook heel veel vuurwerk
Waarom zijn al die wedstrijden om 21.00 uur? Echt klote met kids haha
Niet alleen met kids, vind het voor mezelf ook net te laat, haha.
Liever 20.00 uur
Oef nee 18.00 is kut. Echt spitstijd. Nu liggen ze tenminste op bed
Dat ook
normaal ligt ik er rond 22 uur wel in. @Mexi true, maar samen gezellig in de kroeg of met vrienden kijken zit er niet in.
Vind het juist fijn. Met 18.00 stond ik meestal nog in de file en werkte livestream niet zo goed.
Ja idd wij hebben vorige week de wedstrijd met 25 min vertraging gekeken, omdat kind tijdens de rust naar bed moest ![]()
Maar ik ben een avondmens, dus toch standaard moe omdat altijd te laat naar bed.
20u zou misschien beter zijn met oog op evt verlenging enzo.
Maar 18u echt een kuttijd, ook met eten en werk en alles.
Joh al zenden ze het 's nachts uit, halve finale ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dit is mijn voorspelling. Engeland kan wel lukken, maar Frankrijk of Spanje is wel echt een maatje te groot denk ik.
Ik dacht ik neem een dienst over as woensdag maar ga toch maar een smoes verdienen om de halve finale in rust te bekijken.
Wat een lieverd die Verbruggen, dat ie in het interview Aké’s 50e en het debut van Zirkzee benoemt.
Omg ook alle honden zijn overstuur en aan het blaffen haha jeeeeeezus. Het komt goed, we gaan winnen ![]()
wisten jullie dat iemand bij de turken okay heet
Dusss?
Ik vind het wel heel interessant om te zien dat de Engelsen op reddit al ervan overtuigd zijn dat ze gaan winnen. Kijken zij wel hun eigen wedstrijden ![]()
Achjoh laat ze lekker delulu zijn
Is om het voetbal ook interessant te maken voor de dames natuurlijk.
Helemaal klaar voor de familieruzie. We sturen Engeland gewoon naar huis.