Okay
(Sorry
)
Okay
(Sorry
)
Sta helemaal vast in de stad vanwege voetbalfans, wat een mafkezen
lekker tuuteren met zân allen
Edit: oké het escaleert hier wel haha, geen doorkomen aan met de auto en politie moet ingrijpen omdat er allemaal mensen op de grootste verkeersader van de stad staan???
Welke stad? ![]()
Edit: zie op tiktok ook den bosch de rotonde bij t station Helemaal vol staan
Het is normaal gesproken al een gevaarlijke rotonde maar nu was het echt hopen dat je niemand aanreed hahaha
Wel heerlijk om ook nog door te kunnen schakelen voor de Copa America. Hopelijk red ik het om wakker te blijven voor Uruguay Brazilië ![]()
![]()
Jaaaa KANKER TURKIJE JE MOEDER ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hollandaaaaaaa
Gvd wat heerlijk om dit topic te lezen om 1.30u âs nachts.
Ik kwam hier naartoe puur om KANKER TURKIJE te posten en toen zag ik dat ik dat twee uur geleden al had gedaan ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel lekker dat jij precies om de wissels vroeg die Koeman daarna bracht, heb je een lijntje of wat.
Ik die nog steeds door NL-TĂŒrkiye TikToks aan het scrollen is met 392737 bier achter de kiezen.
Pff ik ga zo ook nog maar is naar bed. Mag hopen dat het woensdag niet weer zo laat wordt
Ach ja fuck it waarom ook niet
Gatver wat onnodig dit.
Dit soort uitspraken doet ze regelmatig op verschillende plekken. Ze is er al meerdere keren op aangesproken maar ze zet het ook een beetje provocerend in.
Zijn er eigenlijk grote ongeregeldheden geweest? Ik weet dat daar best wel voor gevreesd werd. In mijn stad - en volgens onderzoek van de lokale krant bovengemiddeld veel inwoners van Turkse komaf - waren er meer veiligheidsmaatregelen genomen dan bij de andere wedstrijden. Maar ik heb niks gelezen over lokale ongeregeldheden. Nu weet ik ook dat een hoop niet in de kranten verschijnt , maar ben wel benieuwd!
Ongelofelijk gedrag ook, zo jammer dat dit gewoon mag op het forum en dat sommigen zo een bericht liken
In Den Haag is de ME ingezet en is er met vuurwerk naar de ME gegooid.
Hier is een grote Turkse gemeenschap, maar heb gister niet tot nauwelijks Turkije-supporters op straat gezien. Als Turkije gewonnen had waren ze denk ik wel ineens uit allerlei hoeken en gaten tevoorschijn gekomen.
Zag alleen wat Nederland-supporters elkaar naar de grond werken, lekker vertrouwd. ![]()
Ja hier idem dito. Verrassend rustig. Er gingen hier wel Hollanders juist toeterend door de straat. En er stond een man naast ons in het café echt heel ongepast te foeteren op het Turkse elftal. Ik wilde er eigenlijk heel graag wat van zeggen & om me heen ook heel veel verontwaardiging, maar uiteindelijk durfde niemand - ik ook niet - er iets van te zeggen.
@flwhrs zonde zeg, ik vind het mooie juist aan dit soort toernooien dat lijkt alsof er minder gewelddadig gedrag is en juist meer een landelijke verbroedering. Overigens over deze ellende dus niks gelezen op de nieuwssite die ik altijd check