Voetbaltopic #4

Jaa er staat in de gedragdsregels “schelden en provoceren wordt niet getoloreerd”. Ik vind het behoorlijk overschrijdend, zeker omdat deze persoon dat telkens doet, en ook telkens over kanker. Snap het niet dat ze hiermee weg komt of wat het doel is, want stoer is het niet.

Maargoed als er niks aan wordt gedaan gaat ze op block bij mij.

9 likes

:joy::joy::joy::joy::joy::joy:

4 likes

Genietend de nabeschouwing van gisteravond terugkijken. :orange_heart: Kan voor een keer mee lachen met Pierre en Rafael.

4 likes

:sob::sob::sob::sob:

2 likes

Yesssss de kankerdiscussie is mn favo

9 likes

Ik begrijp gewoon niet hoe moeilijk het is om niet het woord kanker, waar heel veel mensen aan lijden, te gebruiken om te provoceren op het forum. Het woord ligt gevoelig omdat het een dodelijke ziekte is waarbij iedereen wel iemand kent in zijn omgeving die er aan lijdt. En ik vind het opvallend hoe er toch een groep is die voor haar opkomt omdat je mogelijk bevriend met haar bent en daardoor dit goedpraten. Schelden met kanker is niet OK.

10 likes

Er zijn wel meer ziektes waar mensen dood aan gaan

2 likes

Ja dus? Want een niet empathische houding. Je zou maar lijden aan deze ziekte of een familielid hebben en hier lezen dat schelden met dat woord wordt gedoogd. Het is ook een kwestie van een beetje fatsoen en rekening houden met elkaar.

4 likes

Is selectieve verontwaardiging, zoals @Calypso al noemt hierboven. Kweek een beetje eelt op je ziel, het is maar een woord

6 likes

Elke keer als ik kanker zeg gaat er inderdaad iemand dood aan kanker.

Voelt nodig dat we hier eens stil bij staan :palms_up_together: :pray:t3:

1 like

Ik denk dat het een beetje selectief opkomen is en alles goedvinden wat je forumvriendin zegt. Een gebrek aan ruggengraat en meeloopgedrag. Mensen die schelden met kanker zijn ordinair en dieptriest!

En kweek een beetje eelt op je ziel? Wat een kille opmerking. Moeten we dit ook tegen de mensen zeggen die misschien chemo krijgen en op het forum zitten en waarbij dit woord gebruiken een trigger is. Wat een naar en onfatsoenlijk gedrag.

9 likes

Ik ken @Zemraluani niet hoor

2 likes

Zoek maar eens op @Maurice posts over vrienden, ik denk dat ze het concept vrienden gewoon niet begrijpt.

Ik heb hier geen vrienden hoor, ik vind het gezellig maar het is niet of we samen knikkeren.

5 likes

Stop met schelden met kanker aub. Het is voor heel veel mensen kwetsend en bovendien onnodig.

5 likes

Jaa ik vind het ook gewoon uitlokkerij en een gebrek aan fatsoensnormen. Maargoed het is gelukt hoor. :+1:

14 likes

Ik denk soms echt dat jij een bot bent.

9 likes

Of er zijn mensen die gewoon geen fuck geven om schelden met welk woord dan ook en het gewoon als een woord zien in plaats van een persoonlijke aanval tegen mensen met kanker of mensen die iemand met kanker kennen of wat dan ook

6 likes

Terug naar voetbal (en ik geef mezelf graag gelijk):

Al vond ik hem de tweede helft wat minder slecht, spelen op die positie gaat hem wat beter af dan als spits

6 likes

De KNVB verwacht dat er woensdag 75.000 Nederlanders in Dortmund zullen zijn :fire::fire:

10 likes

Volgens mij willen de meeste Duitsers nu ook dat wij winnen?

Enige buurland (van de 8) samen met Frankrijk dat er nog inzit, maar denk niet dat ze voor de Fransen juichen. Lees heel veel Duitse reacties op de Posts van OnsOranje.

1 like