Voetbaltopic #4

Ik baal echt dat ik niet vrij ben die dag want een van mijn neefjes speelt voor een van de jeugdelftallen van Borussia Dortmund en heeft daardoor voorrang op tickets in dat stadion. Ik had er echt bij willen zijn + leuk om mijn broers dan ook weer even te zien natuurlijk.

2 likes

Pff dat is gewoon whataboutism. Dus omdat andere mensen niet genoeg bewust zijn dat schelden met andere ziektes ook niet ok is, omdat daar ook aan overlijden is het maar nodig om ook hiermee te schelden?

Haha alsof @Zemraluani serieus een of andere verheven activist is in plaats van een trol :laughing:Het beleid van het forum is ook gewoon hypocriet hierin.

11 likes

Ik ben netzomin een activist als een trol.

Ik ben een mensje net als jij

Zo, die is wel hard.

1 like

Ja true.

3 likes

Omdat iets veelgebruikt is, maakt het het nog steeds niet correct.

Ik kan echt niet met het dubbele moraal op dit forum. Je ziet aan de likes die continu gegeven worden in de kanker-discussie dat een hoop mensen het echt niet fijn vinden dat er mee gescholden wordt. En dan laten we mensen die het steeds provocerend inzetten continu hun gaan gaan. Het probleem aan deze hele stomme discussie is ook dat de mensen die het inzetten hier alleen maar van aan het genieten zijn, dus als “tegenstander” kan je het eigenlijk nooit goed doen. Zij genieten hoe dan ook. Enerzijds van de ruimte die ze pakken & krijgen en anders van de wrijving die het geeft.

Laat ons gewoon in dit topic over voetbal ouwehoeren en rot op met je provocerende gedoe in dit topic

Maar ondertussen wel richting mij (de mods dus) in privĂ© berichten lopen dreigen dat ik een officiĂ«le waarschuwing kan gaan krijgen omdat ik zeg: “lol ik ga de huisregels niet lezen”. Daarin werd ik op mijn toon gewezen, ik vind het schelden met kanker te pas en te onpas, wetende dat een hoop forumster dat niet fijn vinden, ook wel een gevalletje ongepaste toon.

22 likes

Zo terug naar het EK

Wie bij Studio Fußball heeft bedacht dat Jaap Reesema daar elke keer geluid mag maken?

8 likes

Eh dat is wel vrij apart en overtrokken ja :joy:.

5 likes

Jij liep hier net zo het kankerwoord te strooien

@Nysmn dit mist natuurlijk wel context haha. Maar ik werd aangesproken op cross posting (was per ongeluk, wilde de mods juist werk besparen dus zelf meteen naar het juiste topic te gaan waar ik door een andere forumster naar toe verwezen was) en werd gesommeerd de huisregels te lezen. Toen gaf ik aan dat niet te gaan doen en toen werd er gezegd dat ik bijdehand was en dat dit een officiële waarschuwing kon opleveren. Alsnog wel overtrokken Maargoed

Nee dus lekker provoceren maar daar niet op mogen worden aangesproken :+1:t2:

2 likes

Maar echt? Ik erger me zooo aan die vent maar ik kom hem overal tegen

Ik moet wel nog steeds hardop lachen als ik terugdenk aan het moment dat zijn soundcheck ineens midden in een wedstrijd te horen was

6 likes

Ik geloof er geen reet van dat jou dit “even ontglipte” midden in een kanker-discussie

Daarnaast is het kanker-gebruik een krachtterm, in het geschreven woord ontglipt je dit soort dingen veel minder snel en is het vaak doelbewust geschreven

3 likes

Ironisch genoeg heb jij nu vaker Kanker gezegd in dit topic dan ik :full_moon_with_face::new_moon_with_face:

2 likes

Flauw dit

3 likes

Jezus wat een saaie discussie dit.

5 likes

Dubbel jammer dat er geen wedstrijden vandaag, hadden we het daar over kunnen hebben

2 likes

Ik heb het ook 10x liever over voetbal, maar ik vind het systematisch en doelbewust over grenzen gaan van meerdere forumsters een dermate kwalijke zaak dat ik het blijf adresseren. Dinsdag post ik weer gezellig mee over het matige spel van Frankrijk

2 likes

Wat heerlijk voor de mensen die met dat woord schelden dat ze geen van hun dierbaren hebben zien lijden aan die vreselijke ziekte, want anders zou je het niet in je kop halen om het te pas en te onpas in capslock op een forum te dumpen.

En over schelden met andere ziektes: ook niet oke, doe gewoon niet.

14 likes

Ik denk dat dit echt onzin is, genoeg mensen die dat totaal los van elkaar kunnen zien.

11 likes