Ja sorry ik vind dat dus echt niet te rijmen.
Ja kun je wel duimpjes uit gaan delen, maar ik zeg het gewoon zoals ik het zelf in mijn omgeving zie? Jij trekt conclusies die niet kloppen. Staat ook verder los van mijzelf, ik ben niemand echt dichtbij aan kanker verloren en scheld er ook niet mee (wel met alle andere ziektes sorry not sorry)
Wie zegt dat mensen die met kanker schelden er niet mee te maken hebben (gehad)? Sommige zien het los van elkaar en vinden het gewoon minder erg. En ja, ik ben een van die mensen die wanneer iemand scheld met kanker het los kan zien van de ziekte van mijn man.
Je zit nou eenmaal op een forum met veel verschillende mensen die verschillende dingen vervelend vinden. Mijn advies: Lees er overheen, rol met je ogen en besteed je energie aan wat anders.
Mijn moeder heeft ook ongeneselijke kanker en als iemand zegt ‘je kanker moeder’ denk ik ook ok ja…au.
Maar negeren is echt beter dan deze eeuwige discussie.
Kijk een voetbal ![]()
Edit
O ja wat @Mrs.Fraser zegt. Ging tegelijk.
Sterkte
Ja en je kan me gewoon blokkeren hè, dan zie je mn Posts niet meer en is het net of ik niet besta.
Ik snap niet zo goed @Zemraluani en andere gebruikers waarom je niet gewoon kan denken ‘ik vind het een lekker scheldwoord, maar volgens mij kwets ik er anderen mee dus ik gebruik het hier even niet’? Als anderen zich onprettig en gekwetst erdoor voelen dan zou dat toch genoeg moeten zijn. Ongeacht je eigen mening over het gebruik.
Als dat zo is dan moeten we ook allemaal stoppen met godverdomme, godsakker, verdomme, Jezus en jeetje. Maar voor die woorden zie ik niemand op z’n high horse zitten
Wout Wappie Manifistatie Weghorst in de basis?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ja ik speel bliksemafleider
Ik denk dat Wout de ideale oppepper is om er halverwege in te gooien. Weet niet of hij dat 90 minuten lang kan. Al zou het tegen een sterk land in een eventuele finale wel te overwegen zijn want ik weet niet of je dan 45 minuten kan afwachten.
Weghorst was voor het EK in gesprek met mijn club, als ie zo doorgaat kunnen we zijn komst wel vergeten ![]()
Beste mensen, hierbij het nadrukkelijke verzoek om weer on-topic te gaan. Wanneer je het gevoel hebt dat er grenzen worden overschreden, stellen we het op prijs als je gebruikmaakt van de mogelijkheid om posts te rapporteren. Meldingen worden nog dezelfde dag bekeken en in onderling overleg afgehandeld. Deze worden dan aan de hand van de huisregels beoordeeld. Deze regels staan overigens niet voor eeuwig vast en er is altijd discussie over mogelijk, maar dit moet niet het forum gaan vervuilen. Alvast bedankt voor jullie medewerking!
Anekdote uit de NOS voetbalpodcast: Bart Verbruggen kreeg na de winst op Turkije een zak snoep van zijn moeder
Je kunt het lezen in dit artikel
Stuk of 40 forummers vonden de opmerking niet oké.
maar de mods ondertussen: “Bedankt, maar we hebben dat bericht al beoordeeld en vastgesteld dat het niet opnieuw hoeft te worden gemarkeerd.” ![]()
Ahh dit is toch echt mega cute 🥹
Pickford had blijkbaar op zijn waterfles staan welke kant hij het beste op kon duiken bij welke speler bij de penalty’s ![]()
Ik denk dat Koeman a.s. woensdag niks verrassends gaat doen in de basisopstelling. Misschien geen Geertruida maar spannender wordt het niet denk ik.
Heb er zoveel zin in, mijn avonden zijn echt leeg nu als er geen wedstrijden op tv zijn. Terwijl ik me in niet-EK periode altijd prima vermaak 's avonds.
Dat doen volgens mij best veel keepers en uiteindelijk heeft ie er maar 1 gestopt.
Dan hebben we gelukkig de Olympische Spelen nog!
En toch ben ik ook weer blij als het afgelopen is ofzo, en ik heb toch echt elke wedstrijd gezien