Voetbaltopic #4

Hij kon er door zijn verslechterde gezondheid toch niet bij zijn :sob:

1 like

Ohnee wat naar, jezus wordt hier echt boos door

Jaaa zielig!! Schijnt dat de ambulance al bij hem was om hem op te halen en dus op het laatste moment besloten is om hem niet mee te nemen… Arme man.

Trump ziet er echt weer uit of ie op instorten staat. :ok_hand: En Infantino zit echt díep in zijn reet. Wat een wanstaltige vertoning deze loting.

5 likes

Ik zat naar mijn tv te schreeuwen. Echt idioterie dit, mafkees.

Ik vind al die opgeblazen oud-voetballers met hun dikke koppen ook altijd een beetje moeilijk om naar te kijken. :joy: Wat een pijniging dit.

Edit: waarom praat fucking iedereen over zichzelf?! Cringe cringe. Echt een cringe-fest.

Ik kijk niet, maar wtf is dit dan ook

1 like

Ik kijk het wel maar wtf is dit allemaal. Nooit gedacht dat er een show zou bestaan waarin Lauryn Hill optreedt en waarin Trump een voor hem bedachte vredesprijs zou krijgen.

Wauw, sinds gisteren voelt het echt alsof we in een slecht artikel van de Speld leven.

Eerst die fucking peace price en nu gaat Blatter zich uitspreken. Wat een grap.
https://www.nu.nl/voetbal/6378468/sepp-blatter-haalt-uit-naar-opvolger-gianni-infantino-straks-een-wk-in-de-ruimte.html

1 like

Zit ajax te kijken en godverdomme na 4 minuten al 1-0 achter tegen fucking fortuna sittard. Ik ga echt een nieuwe hobby zoeken

4 likes

Te vroeg geklaagd echt een leuke wedstrijd! Alles komt voorbij :joy::joy: goed vermaak

1 like

Eerlijk ik mis gewoon simpele corrupte Blatter. Die wilde geld en voetbal. Die kwaadaardige kale wil geld, aandacht, macht en vriendjes, voetbal boeit hem in het geheel niet.

Maargoed Zwitsers zijn altijd fout, Blatter alleen minder dan Infantino.

5 likes

Jullie hebben wel veel wedstrijden ‘s nachts? Gaan jullie echt kijken of later herbekijken?

Ik vond het nog meevallen, eentje om 19.00 uur, eentje om 22.00 uur en eentje om 1.00 uur.
Gelukkig niet om 3.00 uur ‘s nachts :laughing:.

Ik ga wel kijken denk ik!
Hoe laat zijn jullie?

2 likes

Matige analyse van Van Persie zeg, lekker doen alsof de ‘Klassieker’ geen topwedstrijd is, omdat Ajax teveel zou spelen op de counter. Hou lekker de eer aan jezelf en concludeer gewoon dat je niet goed genoeg was

6 likes

Tering kan Feyenoord gewoon weer gaan voetballen a.u.b. :sob:
Weet niet wat ze nu weer aan het doen zijn

Huilen dit

Bij ons thuis was de sfeer opperbest :sweat_smile: mijn vriend helemaal gelukkig met de winst op Feyenoord en hun oude trainer, was nog tot het einde spannend

1 like

Meeh na 2 minuten al 1-0 achter. Ik ga echt een nieuwe hobby zoeken

2 likes

wat de fuck man… heel irritant dit