De supporters wisten ook niet wat ze ermee aan moesten ![]()
Denk dat dit eenmalig was
Volgens mij zag je Van Nistelrooij ook een opmerking maken, maar ik ben niet zo goed in lip lezen ![]()
Is er behoefte aan een WK topic?
Dat kan toch gewoon in dit topic? Er wordt hier verder toch weinig gepost
Ja hoor,!
Nu alweer klaar met het hoofd van Depay…
Vond de eerste helft wel leuk en veelbelovend, maar het is de tweede helft wel echt ingekakt zeg. Ook wel veel gewisseld natuurlijk. Vind 0-0 wel echt een saaie uitslag voor zo’n uitzwaaiwedstrijd.
Nou in ieder geval geen 0-0 ![]()
Ja dit was nou ook weer niet wat ik voor ogen had ![]()
Dat wordt gezellig in het vliegtuig straks. ![]()
Hè, is dit station waar Nederland in speelt een grap?? Waar is het publiek? En zei de commentator nou dat dat de wisselspelers ook nog een wedstrijd tegen elkaar gaan spelen??
Ja tis in NY en in een stadion waar ze geen veiligheidsmaatregelen konden nemen ofzo. Maar ziet er inderdaad erg amateur uit.
Hahaha ik ben ook in shock. Lijkt wel een amateurwedstrijd van mijn dorp. Dat stadion, geen publiek
Ja straks gaan ze ook nog 2x 35 minuten spelen las ik vanochtend.
Het ziet eruit alsof we naar de amateurs gaan kijken ![]()
Ik vind het ook heel kut gefilmd
Ik dacht dat deze wedstrijd überhaupt niet zou worden uitgezonden ![]()
Hahaha net opgezet, vind dit niet geweldig voor het moraal.
M’n vriend: je hoort zelfs de vogels, nog net geen krekels.
New Yorkers boeit het sowieso vrij weinig natuurlijk, maar nu met de New York Knicks geven mensen natuurlijk helemaal geen fuck.
Ja echt een balletje trappen met je maten op t veldje achter je huis in 1998.
‘Perfecte omstandigheden’. Hij bedoelde enkel het weer geloof ik, maar verder is het toch allesbehalve perfect.
Ik kan door deze gekke ambiance eigenlijk ook helemaal niet beoordelen of het spel nou goed is of niet? Ik heb het idee dat het vrij matig is maar misschien komt dat ook wel door de amateuristische setting.