Ik hoop echt dat die drinkpauzes het volgende EK/WK verleden tijd zijn. Of in ieder geval de reclameblokken. Maar dat zal wel ijdele hoop zijn.
@Daelyss ik kijk sporza en zie die 3-vrouwen Ruben en kijk nu op insta en babymama heeft “gezin van 3” met hem getagd, maar dat meisje van 20 staat bij hem gepind in een koppelshoot, wat is er gaande??? En is de Kroatische vrouw nu wel over hem?
Pls ik heb een update nodig
Same. Maar de reclameblokken kun je al overslaan door op Sporza te kijken. Ook niet meer dat saaie gewauwel (zogenaamd voorbeschouwing/analyse) van die saaie, standaard gasten bij de NOS. En veel beter commentaar. Win win win.
Gaat er nog wat gebeeeeure
Man man man wat een saaie westrijd
Volgens mij vind Zuid-Afrika het wel prima zo. Met penalty’s hebben ze waarschijnlijk meer kans om door te gaan.
Heeeehe
Eeeeeindelijk
Goddank, heb echt geen zin om nog een verlenging te kijken
De verveling was echt sterker dan mn verlangen voor ZA om door te gaan, dacht echt Jezus eindeeeeelijk toen Canada scoorde.
Zo debiel dat een van deze teams doorgaat en een van NL en Marokko niet. Maargoed mochten we van Marokko winnen dan staan we daarna dus eigenlijk al een ronde verder (om Frankrijk tegen te komen
)
Ik weet gewoon niet of ik de wekker moet zetten voor nl marokko
Ik ga dat sowieso niet doen, maar mijn man twijfelde. Die heeft besloten het niet te doen, met daarbij het volgende plan: De wekker om 6 uur zetten, dan geen nieuwsapps oid openen en dan voor hij naar werk gaat de wedstrijd terug kijken.
En dit is helaas geen grap en zou niet de eerste keer zijn dat ie zoiets doet, haha.
Ja ik denk dat deze wedstrijd gewoon veel losmaakt in NL, maar ik ken mezelf als die wekker gaat denk ik joe
Ik twijfel voor de wekker of dit, want ik ken mijzelf. Eerste wat ik automatisch doe is mijn tel openen.
Mijn vriend heeft zelfs vrienden uitgenodigd om te komen kijken, eigenijk best wel gezellig.
Dus wekker om 5 voor 3!
Nu had ik wel die badjas of pyjama gewild haha.
Ik vind dit best slim bedacht haha
Hier gemixt huishouden NL/Marokko. Ben heel benieuwd! Mijn zoon is vandaag naar school in Marokkaans voetbalshirt en oranje voetbalbroekje haha support beide.
Ja bij mij ook hoor, maar mijn man doet dit dus vaker met sportwedstrijden en kan dan heel goed zijn telefoon weg leggen en hij zet hem dan vaak op niet storen of in vliegtuigstand.
Ik denk dat ik morgenochtend de lange samenvatting ga kijken. Als het goed is staan er op NLziet geen spoilers, en ik gooi vanavond de NOS app van mn telefoon en ga wat whatsappgroepen archiveren om geen spoilers te lezen ![]()
Dit ga ik ook doen, heb het opgenomen via ziggo dus alleen die app openen morgenvroeg en dan zou het goed moeten komen. Vond dit wel een goede oplossing