Nee nu blokkeren ze gewoon de penalty stip. Love de drama. Kan Senegal voortaan elke wedstrijd spelen.
Huh ik hoor allemaal getoeter en geroep omdat Belgiƫ nu heeft gescoord dus
maar we hebben hier helemaal geen belgen wonen en kan me niet voorstellen dat er Nederlanders toeteren voor Belgiƫ?
Nou suupjes slaap lekker allemaal
Oh volgens mn man vanwege de beef tussen Marokko en Senegal.
Gepassioneerde WK kijkers in mijn buurt!
Wat een wedstrijd was dit zeg. Ik zat op het puntje van mn stoel! Nu met een hartslag van 140 naar bed hahaha
Ik vind deze overwinning totaal niet verdiend. Belgiƫ speelde (net als in de poule fase) werkelijkwaar als een natte krant. En ook slecht voor mijn scorito haha.
Ja eens! En naar mijn mening slaan wel meer dingen dit toernooi nergens op. Kijk naar de wedstrijden die bijv Argentinië heeft moeten spelen. Algerije, Oostenrijk, Jordanie en dan straks tegen Kaapverdië, kom op slaat toch nergens op. En dan straks ofwel tegen Australië of Egypte nou poepoe. En nu ga misschien iets impopulairs zeggen maar wat hadden sommige landen überhaupt op het wk te zoeken? God ja ze hadden zich gekwalificeerd haha. Maar ik zelf hoef gewoon geen poules met Oezbekistan ofzo. Anyway, ik hoop op een groot wonder dat Argentinië er zsm uitvliegt en het liefst door toedoen van Kaapverdië. En verder blijf ik duimen voor Colombia
Er is elk toernooi toch wel een groep waar 1 sterk land tegen allerlei kleine landjes mag spelen en met twee vingers in de neus het eerste deel van het toernooi doorloopt? Is nou eenmaal het ārisicoā met via loting de landen in een groep gooien. En met zoveel meer landen is dat risico alleen maar groter. En ook niemand die erover klaagt als het zijn/haar eigen land is dat in zoān groep terechtkomt ![]()
Ik hoop overigens wel echt dat ze afstappen van dat idee om 64 landen mee te laten doen volgende keer, vind dit al veel te veel, liefst gewoon weer terug naar 32
Je kan het ene toch niet zeggen en dan hopen dat Argentiniƫ er zo snel mogelijk uitvliegt door een land dat voor het eerst meedoet aan een wk. Ik vind het getuigen van elitisme om het wk of eender welke competitie enkel te houden voor de klassieke voetballanden want geen enkel land heeft zich door middel van een wild card geplaatst of zich in de competitie binnen gekocht. De vele landen die voor het eerst (weer) mee doen hebben hun plek hier verdiend en hebben recht op respect en volwaardige behandeling in die competitie.
Ik vind dus dat dat soort landen nu juist het WK maken! Ik geniet zo erg van curacao en KaapverdiĆ« . Ja, en ik gun ArgentiniĆ« niks en vind het heel kut dat zij niet een wat āsterkerā land treffen, maar ja wij horen op papier ook van Marokko te winnen dus zegt niks haha.
Maar ik manifesteer nog steeds dat Kaapverdiƫ wint, doordat Argentiniƫ ergens in het begin een rode kaart krijgt ofzo.
onmogelijk
argentinie krijgt pas rood als ze iemand neerschieten op t veld ofzo
Nog even over de Belgen, dus Trossard en Thielemans maken openlijk ruzie waar Lukaku moet tussenkomen. En het is zo grappig dat Trossard Thielemans die assist geeft waarbij ze elkaar in de armen vallen.
Ik moet enkel nog die hele penaltyfase opnieuw zien, heb gelezen dat het 7 minuten duurde eer Thielemans hem kon nemen.
Nee het is in de VS, dus dat wordt gewoon toegejuicht
Ik, die nog niet genoeg geleden heeft als Or*nje supporter, aankomende dinsdagnacht diep in de verlening als Belgiƫ eindelijk die kutamerkanen naar huis stuurt

Nou ja op papier staat Marokko hoger op de ranglijst dan Nederland
Denk dat je meer moet manifesteren dan rode kaart voor Argentiniƫ. Maar ik manifesteer met je mee.
Ja duh, maar die ranglijst is dus ook pas van vlak voor het WK door verlies tegen Algerije.
Kijkt iemand Portugal Kroatiƫ? Wat een bizarre wedstrijd.
Ik moest plassen dus wierp onderweg een blik op de tv en toen zag ik inderdaad net dat 2-2 goal waarvan ik op de herhaling echt niet kon zien dat het hem geraakt zou hebben. Leip. Arme kroaten. Hele lullige manier om te verliezen ![]()
Ja een hele rare afgekeurde goal 8 minuten over tijd van de +10, omdat de bal was aangeraakt door het haar van een Kroaat en daardoor buitenspel was. Die ook nog idd verlies of verlenging voor de Kroaten betekende.