Ik ook, maar ik ga de Aussies en hun chants wel missen
Op naar Egypte - Kaapverdiƫ!
Die aanvoerder van Australiƫ die zo ver over doel schiet hahaha wat kut, was een lekker begin voor die penaltyreeks
Gewoon beetje genant
Ik ook, maar stoor me wel aan het onnodige risico van Salahs panenka, doe gewoon normaal man
O ja shit, hadden we mss beter Australiƫ kunnen hebben
Als hij raak is mag het van mij. Hij was vrij koeltjes en Australiƫ had er al een gemist. Ik vond Egypte beter en ze zij imo terecht door.
NEEEEEEEE
Kakzooi
Godverdomme dit was niet de afspraak
Letās goooo KaapverdiĆ«!
Woehoee toch weer hoop!
Omgg weer gelijk!! ![]()
Jajajaaja fantastisch!
woooo ik heb nog geen enkele wedstrijd kunnen kijken maar dacht nu ik ga toch op mn tellie livestream checken en echt op dat moment dit goal!! wauwieee forƧa cabo wat een bal ook!
Het is wel duidelijk wie de echte winnaar van dit WK is. Het hele toernooi met zoveel passie, geduld en kracht spelen kunnen veel andere zogenaamd voetbal landen voorbeeld aan nemen. Respect dat ze Argentiniƫ zo hard hebben laten zweten.
En vooral ook, niks ten nadele van Kaapverdiƫ want echt wow, Argentiniƫ speelt ook gewoon niet zo goed?
Vind dit artikel ook zo typisch:
Waarom benoemen ze bij specifiek Messi dat het zooo geweldig was (en dat was het niet eens, die van Cabral was echt veeeel mooier)??? Mijn vriend zei ook al, doe rustig het is niet alsof Messi het leest fanboy.
Ik vind het zooo kut dat ze niet gewonnen hebben (penaltyās had ik ze echt gegund).
En de weg naar de finale is het gewoon heel kut dat ze niet een land a la Frankrijk tussendoor tegenkomen? Al moet ik wel zeggen, als ze zo blijven spelen (saai ook gewoon) dan vind ik de finale ook tegen die tegenstanders niet eens zo zeker. Ik word gewoon zuur dat ze zelfs na deze wedstrijd over Messi dwepen.
Ik was/ben het wk ontbijt aan het kijken en daar ging het gelukkig wel meer over hoe mooi het doelpunt van Cabral was en dat ze die ook vanwege het commentaar meerdere keren hebben ingestart.
Haha moet elke keer lachen
Cabral CABRAAAAAAAAAA