Weeet jij of Australië-Denemarken ergens te volgen is?
Ik kijk via de ziggo app. Ik weet niet of jouw tv provider een app heeft? Je kan dan live tv kijken en de wedstrijd wordt uitgezonden op BBC en HD1 (Duitse zender)
Sorry, had niet meer op het forum gekeken! Heb je het nog ergens kunnen volgen?
mijne gute die tweede kans voor spanje, tot twee keer toe op de paal
Meer mensen die kijken? Ben nu in Amerika en dus is het hier nog avond. Kijken via een Amerikaanse zender en ze zijn duidelijk voor Spanje, maar zelfs zij waren echt vol ongeloof dat het geen penalty was.
Ja!
Ik snap er niks van dat het geen penalty was ![]()
Spanje staat alleen wel echt 300 keer beter te voetballen dan Nederland, het is nog steeds dichtzetten (en van Domselaar die geweldig staat te keepen) maar het is wel billenknijpen
Ben ondertussen maar aan het online window shoppen geslagen van de stress
Edit:
Kutzooi, hoezo telt bij buitenspel de arm niet mee als mogelijkheid maar bij een penalty wel. Het lichaam van vd Gragt was buiten de 16 maar haar arm erin en dan is het wel een penalty??
Omg!!! Hopelijk voelt Van der Gragt zich nu wat minder kut over die penalty haha
ahhh tering wat fijn vd Gragt!
Ik hoop niet dat we naar penalty’s gaan.
wel echt balen van deze verlenging want ik wilde toch eigenlijk nog wel eventjes slapen na de wedstrijd maar zo komt er toch al snel 'n halfuur weer bij
Aah zo jammer
![]()
meh, zo zonde want ik vond ze de tweede helft echt wel wat meer kansen creëren en dan die 2/3 keer van Beerensteyn die er gewoon echt in hadden gemoeten.
Ben nog steeds zuur dat die penalty niet werd gegeven
Ook dat je denkt van wát nou als Miedema niet geblesseerd was geweest, maar goed dat zal altijd een wat als-wat als blijven
Ahhh wat een penalty reeks weer! Zo leuk dat Australië door is
Onderweg naar de Arena voor de eerste wedstrijd van het seizoen
eerst voorbieren. Ondanks alle Ajax drama afgelopen seizoen dikke zin in ![]()
Ja same, ik vertrek nu vanaf de maccie na het voorwijnen. Maar ook nu nog wel zin in. We spreken elkaar na de wedstrijd hoeveel zin we hebben in dit seizoen ![]()
![]()
Hahah idd! En ik zal naar je zwaaien vanaf de overkant. Ik ben het meisje in het Ajax shirtje ![]()
In ieder geval veel succes en plezier weer dit seizoen ![]()
Dat het een spannend en gezellig seizoen mag worden zonder rellen en gezeik.
Op tv oogt het iig 100x beter dan Ajax vorig jaar speelde. Fijne aanwinsten, vd Boomen, Medic en Tahirovic!
Wat een gekke, maar heerlijke wedstrijd was het. Gezellige sfeer op de tribune, goede dingen van de nieuwe spelers gezien en wat een tering mooie goal van Medic ![]()
![]()
![]()
Ja was wel gezel. Op naar een seizoen vlammen ![]()
ff kijken of ik volgende week ofzo ook naar die europa league ga