Voetbaltopic #5

Egypte trouwens ook tegen Australië

tering wat een kut scheids met z’n irritante kop

5 likes

Wat was dit ook met die gele kaart, zo dreigend

Toevallig een arier he die kutscheids

2 likes

Er blijft zo niemand meer over van die technische staf

2 likes

Het is zo partijdig. De (financiele) belangen om argentinie (messi :face_vomiting:) in de finale te krijgen zijn gewoon te groot. Zo zuur voor Egypte dat de fifa zo’n corrupte kut bende is

11 likes

Ja en alsnog doen we er met z’n allen aan mee door te kijken en deel te nemen. Ik zelf ook hè, dus absoluut geen aanval naar jou persoonlijk, maar eigenlijk zouden we met z’n allen gewoon moeten stoppen met mee doen, kijken en uitzenden.

4 likes

Nog niet van Messi af :skull::skull::skull::skull:

Moedig gestreden zegt die commentator. Pfff alsof Egypte niet net beroofd is

Weer die kutArgentijnen.

1 like

Hahahahahhahahahahhaha perfect volgens script

Ben zo blij dat ik niet heb gekeken naar deze schijnvertoning

6 likes

Dit. Zo ongelofelijk oneerlijk. Hoe boos moeten de Egyptenaren wel zijn

Nou helemaal kut weer dit.

In the meantime mijn vriend die blij thuiskomt omdat zijn pakketje is aangekomen en hij z’n Engeland vlag op kan hangen.

10 likes

Als Frankrijk gewoon effe z’n ding blijft doen zie ik die in de finales wel met 3-0 over ze heen walsen. Echt de enige hoop die ik nog heb.

4 likes

Ben toch echt bang dat het dezegasten gaat worden :frowning:

2 likes

HAHA

2 likes

Ik ben 10 jaar ouder geworden met deze wedstrijd. Fucking Messi en fucking Argentinië. Dit is gewoon zo partijdig. Egypte had dit zo ontzettend verdient.

Nouja enige hoop??

Engeland is tot nu toe beter dit toernooi dan arg
Colombia is een fucking fysiek team, als die van Zwitserland winnen moet Argentinië gaan rennen, Zwitserland zelf is ook best een prima team met snelheid.

En Frankrijk moet zelf nog langs Marokko, zouden ze moeten kunnen hebben maar je weet nooit hoe geluk valt. Maar dan moeten nog langs Spanje met hun doodsaaie voetbal en die hebben nog nul doelpunten tegen dus dat wordt echt lastig.

Spanje - Argentinië zou echt een afgrijselijke finale zijn voor elke voetballiefhebber.

10 likes

Ik hoop op Frankrijk - Noorwegen. Ik vrees dat het Frankrijk - Argentinië wordt.

3 likes

Moeten jullie misschien toch binnenkort gaan juichen voor Engeland.

It’s coming home :relieved:

2 likes