Voetbaltopic #5

:clown_face:

3 likes

Wtf hahahahaha

Wat een saaie wedstrijd :weary: dat ik hier mijn tijd dan aan besteed. En dan zeker weer verlengen ugh

Ben ook echt bored

1 like

Ze kunnen er ook echt niks van echt ongelooflijk

1 like

Was in slaap gevallen (logisch ook want mijn god wat saai), maar hoezo zijn de Zwitsers weer door :cry:

Het is gewoon zo knap dat je zo saai kan voetballen dat elke tegenstander die je tegenkomt ook wordt geĆÆnfecteerd met die saaiheid. Echt mega gĆŖnant dat er zoveel slecht voetbal door is.

4 likes

Geen wedstrijd vanavond? :frowning:

4 likes

Nee dat hoorde ik net ook pas, wordt echt afkicken

2 likes

Ik dacht echt huh waar heb je het over Frankrijk - Marokko toch maar dat is inderdaad pas morgen

Heerlijk, samen met mijn vriend de bijkeuken opgeruimd!! Voelde echt alsof we opeens zeeƫn van tijd hadden. Maar wel veel zin in Marokko - Frankrijk. Ik vind van beide landen het een interessant spel

3 likes

Ben heel benieuwd naar de wedstrijd vanavond!

1 like

De grote vraag is, gaat er getuterd worden vanavond of niet. Echt balen dat Frankrijk en Marokko de kwartfinales doen ipv de finale. Had ze beiden 1 en 2 willen zien worden.

1 like

Voor wie ben jij vanavond?

• Frankrijk
  • Marokko
  • Allebei goed
  • Allebei kut

0 stemmers

Ben helemaal voor MbappĆ© en Olise. Die eerste omdat hij zich meer en meer uitspreekt tegen onrecht en nu full on tegen die Paraguayaanse senator gaat. Tweede omdat hij zo’n goede speler is en bij Bayern fantastisch seizoen heeft gehad.

Achraf Hakimi vind ik een loser voor die hele affaire met zijn ex-vrouw en die verkrachtingszaak.

19 likes

Het is dat in mijn buurt Marokko heel erg leeft dus dat vind ik wel heel leuk, maar Frankrijk is wel echt mijn kampioen denk ik. Dus ik kan niet echt verliezen. Wil gewoon vooral dat degene wint die Argentiniƫ eruit gaat trappen. Als dat opeens Zwitserland is, dan zal ik forever een fan zijn van hun oersaaie voetbalteam.

Edit: al is Noorwegen ook langzaam favoriet geworden haha

8 likes

Ik zit op het Noorwegen/Haaland algoritme en ben ook helemaal fan geworden haha

7 likes

Ik hoop voor mn poule dat Frankrijk wint

Oh wauw, dit heb ik serieus nergens gelezen of gehoord terwijl ik het wk redelijk volg. Het is ook 3 weken geleden dat bekend werd dat hij vervolgd word??

1 like

Ik hoop op Noorwegen of Engeland, maar Frankrijk kampioen zou ik ook helemaal niet erg vinden.

2 likes

Dit is toch gewoon bij de nos langsgekomen? Ze hebben het volgens mij 1x vermeld uit een soort van plichtsgevoel en daarna nooit meer genoemd zover ik weet.

Edit: Niet tijdens de wedstrijd maar tijdens een van de vele voorbeschouwingen of op het journaal. Geen idee precies waar maar had het daar ook gehoord, nadat ik het eerder ergens anders al had opgepikt, maar was al wel een tijd bekend dat er een speler in Marokko was die hiervan verdacht werd maar de naam werd later pas bekend.

1 like

Ik kijk niet alle voorbeschouwingsprogrammas, maar heb het bijv in de nos voetbalpodcast die ik vrij trouw luister niet voorbij horen komen.