Ik heb de wedstrijd van net niet gekeken maar wat fragmenten gezien, ze zijn ook pas gaan scoren toen Egypte ze de ruimte gaf.
Dus heeft Egypte de hele wedstrijd hard lopen drukken lijkt me. Anders had Arg wel eerder een doelpunt gehad. Dus het is ze zeker wel moeilijk te maken idd.
Mijn grootste angst is Belgiƫ-Argentiniƫ want dan moet ik dus actief gaan hopen dat Belgiƫ wereldkampioen wordt.
Om de een of andere reden kijk ik wel echt uit naar Noorwegen Engeland.
Het voelt op de een of andere manier als een grote teleurstelling dit wk
Infantino met de Egyptische vlag bij de wedstrijd van Zwitserland tegen Columbia voelt ook echt als een koortsdroom
Wtf hahahahaha
Wat een saaie wedstrijd
dat ik hier mijn tijd dan aan besteed. En dan zeker weer verlengen ugh
Ben ook echt bored
Ze kunnen er ook echt niks van echt ongelooflijk
Was in slaap gevallen (logisch ook want mijn god wat saai), maar hoezo zijn de Zwitsers weer door ![]()
Het is gewoon zo knap dat je zo saai kan voetballen dat elke tegenstander die je tegenkomt ook wordt geĆÆnfecteerd met die saaiheid. Echt mega gĆŖnant dat er zoveel slecht voetbal door is.
Geen wedstrijd vanavond? ![]()
Nee dat hoorde ik net ook pas, wordt echt afkicken
Ik dacht echt huh waar heb je het over Frankrijk - Marokko toch maar dat is inderdaad pas morgen
Heerlijk, samen met mijn vriend de bijkeuken opgeruimd!! Voelde echt alsof we opeens zeeƫn van tijd hadden. Maar wel veel zin in Marokko - Frankrijk. Ik vind van beide landen het een interessant spel
Ben heel benieuwd naar de wedstrijd vanavond!
De grote vraag is, gaat er getuterd worden vanavond of niet. Echt balen dat Frankrijk en Marokko de kwartfinales doen ipv de finale. Had ze beiden 1 en 2 willen zien worden.
Voor wie ben jij vanavond?
- Frankrijk
- Marokko
- Allebei goed
- Allebei kut
0 stemmers
Ben helemaal voor MbappĆ© en Olise. Die eerste omdat hij zich meer en meer uitspreekt tegen onrecht en nu full on tegen die Paraguayaanse senator gaat. Tweede omdat hij zoān goede speler is en bij Bayern fantastisch seizoen heeft gehad.
Achraf Hakimi vind ik een loser voor die hele affaire met zijn ex-vrouw en die verkrachtingszaak.
Het is dat in mijn buurt Marokko heel erg leeft dus dat vind ik wel heel leuk, maar Frankrijk is wel echt mijn kampioen denk ik. Dus ik kan niet echt verliezen. Wil gewoon vooral dat degene wint die Argentiniƫ eruit gaat trappen. Als dat opeens Zwitserland is, dan zal ik forever een fan zijn van hun oersaaie voetbalteam.
Edit: al is Noorwegen ook langzaam favoriet geworden haha