Voetbaltopic #5

Ik zit op het Noorwegen/Haaland algoritme en ben ook helemaal fan geworden haha

7 likes

Ik hoop voor mn poule dat Frankrijk wint

Oh wauw, dit heb ik serieus nergens gelezen of gehoord terwijl ik het wk redelijk volg. Het is ook 3 weken geleden dat bekend werd dat hij vervolgd word??

1 like

Ik hoop op Noorwegen of Engeland, maar Frankrijk kampioen zou ik ook helemaal niet erg vinden.

2 likes

Dit is toch gewoon bij de nos langsgekomen? Ze hebben het volgens mij 1x vermeld uit een soort van plichtsgevoel en daarna nooit meer genoemd zover ik weet.

Edit: Niet tijdens de wedstrijd maar tijdens een van de vele voorbeschouwingen of op het journaal. Geen idee precies waar maar had het daar ook gehoord, nadat ik het eerder ergens anders al had opgepikt, maar was al wel een tijd bekend dat er een speler in Marokko was die hiervan verdacht werd maar de naam werd later pas bekend.

1 like

Ik kijk niet alle voorbeschouwingsprogrammas, maar heb het bijv in de nos voetbalpodcast die ik vrij trouw luister niet voorbij horen komen.

Het is al jaren bekend dat dit om Hakimi ging, alleen vrij recent pas over hoe of wat nu verder. Vooral belachelijk dat er idd zo weinig aandacht gaat naar dat hij daar helemaal niet zou moeten zijn (en hij is lang niet de enige helaas)

2 likes

Hij heeft mijn beeld als voetballer ook helemaal verandert naar het positieve. Door Real Madrid kreeg ik echt een heel verkeerd beeld van zijn speelstijl. En nu dit met die senator, echt respect.

2 likes

Jongens tuuteren zeggen Turken geen Marokkanen. Zie dit hier steeds voorbij komen haha sorry

1 like

Sorry, ik kan geen toeteren meer zeggen sinds dat tuuteren filmpje dus was meer daardoor :rofl:

1 like

Ja die benoemen (bijna) nooit die dingen.

Turken én Limburgers/Oost-Brabanders. :grimacing:

2 likes

Opdat het team wat wint Argentinië eruit mag kicken🙏

8 likes

Eerlijk kan dat wk nummer niet meer horen

2 likes

Nou dit dus. Het is niet eens een goed nummer?

1 like

Een compleet Argentijns scheidsrechtersteam deze wedstrijd :clown_face:

Het kan je niet verbazen

1 like

Ja deze wedstrijd kan mij potentieel richting de complot theorieën drukken als er weer van die gekke dingen voorvallen. Maar moet zeggen dat ik het Franse team ook wel gun en eigenlijk zonde vind dat één van deze teams eruit moeten

6 likes

Zeker niet. Heel benieuwd naar de creatieve manieren waarop ze Franse goals gaan afkeuren.

2 likes

Die treffen elkaar pas in de finale, hoop toch ergens dat Argentinië het ook met hulp niet redt tegen Noorwegen of Engeland

2 likes

Er blaast iemand op een of ander kutfluitje in dat stadion en ik word echt gek.

2 likes