Gooooddddde
Godverdomme
Lukaku nu is het moment vriend!!
Kom op België!
Kom opppp
Allemaal Courtois zijn fout
Zo zuuuur
Het was zo vaak op het randje.
En waarom heeft Tielemans niet gespeeld
Scheurtje in adductoren
Tss ik wil samen Engeland Noorwegen kijken vanavond maar partner wil dan slapen zodat ie om 3.00 Argentinië Zwitserland kan zien ![]()
Engeland- Noorwegen lijkt me echt zoveel leuker.
Waarom?! Behalve als hij Argentijn of Zwitser is snap ik dat echt niet. Argentinië is gewoon houthakkersvoetbal met Messi die wel echt bij vlagen goed is, maar de verafgoding is walgelijk en Zwitserland is zo ongeveer het saaiste land ever.
Noorwegen Engeland zal veel spannender zijn en veel meer te genieten.
Plus Argentinië wint toch wel, al maakt die scheidsrechter zelf de winnende voor Argentinië.
En mocht Zwitserland wonder boven wonder winnen dan gil ik wss zo hard dat hij toch wel wakker wordt.
Boringggg argentinie wint sws
Ja wat is zijn argument?? Zwitser of Argentijn maar zelfs dan nog why? Uitslag staat al vast, stom voetbal en kuttijd. Of is hij Zwitsers en hoop op een bizarre geschiedschrijving?
Voor wie juichen we
- Engeland
- Noorwegen
0 stemmers
Ik was neutraal maar zag net een filmpje van Kane op een persconferentie deze week waar hij Trump ophemelde ew dus go Noorwegen!!
Omdat ie Messi fan is. Not done hier I know ![]()
Maar heb ‘m overgehaald we gaan beide kijken hahaha
Dumpen
Noujaaa om het even voor Kane op te nemen; hij werd uitgenodigd met Trump te golfen, en zei daarop dat Trump voor zijn leeftijd goed golft.
Ik denk dat niet ingaan op zo’n uitnodiging van een president van een bondgenoot een rel om niks zal veroorzaken, en hij heeft - wat ik kon zien - ook nergens gezegd dat hij achter zijn politieke standpunten staat.
Maar ook nooit, correct me if I’m wrong, dat ie er niet achterstaat en ja sorry dan vind ik het gewoon heel slap.