Voetbaltopic #5

Ja is het ook, maar ik snap ook dat een Engelse voetballer op een wk denkt joh lekker algemeen antwoord geven.

1 like

Ophemelen is echt een groot woord hier vind ik. En ik snap ook wel dat je net voor de kwartfinale van het WK, waar je al jaren keihard voor hebt gewerkt, geen politieke discussie/rel wil. Slap ja, maar wel begrijpelijk.

Venus williams lekker aan een champi queen

1 like

Jezus wat een saaie wedstrijd tot nu toe.
M’n vriend is net naar bed gegaan, maar ik kan m’n ogen ook bijna niet meer open houden.

1 like

:partying_face: :partying_face: :partying_face: :partying_face:

Ik dacht dat de bal naast ging, want leek eeuwigheid te duren voordat ze gingen juichen

3 likes

Wat een mooie goal vanuit die hoek!
Dat plaatje trouwens van het momentum, hele tijd bij Engeland en 2 piekjes voor Noorwegen en meteen goal.

2 likes

Ja idd en die commentator was ook 5 seconden stil. Heel gek moment maar goed: :ok_hand::partying_face:

3 likes

Noren beginnen na een half uur chillen ook met voetballen, gelijk andere wedstrijd :joy:

2 likes

Even acclimatiseren toch!!!

1 like

Oké dit was wel een mooie goal

2 likes

Oké ik heb wel een zwak voor Bellingham dus dit vind ik niet zo erg als Noorwegen uiteindelijk maar wint

1 like

Jammer dat het rust is. spannie

2 likes

Spannend jongens

Kom op FC Haaland!

2 likes

Beetje laffe beslissing

1 like

Vind sws die var beslissingen altijd wat spelbederf, maakt zo’n wedstrijd zo zakelijk. Of t nou in je voor of nadeel is, die millimeter onzekerheid hoort bij t spel

2 likes

Jaaa zo klote nooit echt kunnen JUICHEN omdat de var er nog naar moet kijken
Zovaak met Ajax mezelf rijk gerekend pfff

3 likes

Heb ook het idee dat er geen goal meer gemaakt wordt zonder dat de var er naar moet kijken

Ik heb de angst dat Engeland het dan in 90+2 nog even 1-2 maakt

2 likes