Zo’n hekel ook aan die vingertjes altijd als het niet gaat zoals ze willen.
Kun je niet via npo live kijken via de npo app? Dat gaat misschien sneller dan je digitale tv zelf?
Voor mij lijkt het alsof Frankrijk ook heel langzaam loopt ofzo. Maar goed ik blijf altijd hoop houden dus ik zeg 3-2 Frankrijk. Geen haat aan Spanje overigens van mijn kant, meestal support ik ze zelfs. Maar zie graag dat Mbappe tegen Argentinië scoort in de finale en dan helemaal als die Martinez op doel staat.
Eerlijk je hebt wel gelijk
Maar wat is Frankrijk ook uit vorm vanavond joh. Wat is dit
Ja als ik de Franse voetbalbond was zou ik een onderzoek starten naar de voeding en drinken die ze hebben gekregen. Moet iets in hebben gezeten dit is echt vaag gedrag.
Ja met Spanje weet je hoe dit gaat. Frankrijk kan nu niks meer, het is echt helemaal voorbij.
Snap niet dat jullie denken dat er iets met Frankrijk is, Spanje is gewoon enorm controlerend op het middenveld en daar gaat het steeds mis. Het is super moeilijk om te spelen op snelle counters tegenover zo’n team. Alleen een bizar goed individueel optreden kan iets doen maar Mbappe en Olise hebben bepaald niet zo’n dag.
Zie dit nog wel 0-4 worden ook.
voelt ook alsof er 20 Spanjaarden op t veld staan hahaha
-Onwaarheden-
Dit zal toch niet?
Sorry ik lieg heb dit volledig verkeerd gelezen ![]()
Hahahah dacht al teveel afgeleid door Ester Exposito
Vind hen op een of andere manier zon gek stel??
Ik dacht dat coaches niet met scheidsrechters in discussie mochten, maar Deschamps probeerde het dus wel
Wel gek dat het geen gele kaart was
Hoe heeft Frankrijk dit dan weer verprutst ook. Het doel was vrij
Zo dramatisch alsof hij een voet in z’n oog kreeg ipv “gewoon” de bal
En net ook die val met Mbappe ![]()
![]()
Zo onrustig spel door Spanje ofzo. Zoveel overtredingen en erdoorheen aan het spelen
Pff straks moet onze ene vijand onze allergrootste vijand dus verslaan ![]()
Nou, nu al zin om me morgen nog eens 90 minuten op te winden over Argentinië ![]()