Voetbaltopic #5

Moge Engeland dit WK heel hard winnen. Jude en Harry bring it home pls

15 likes

Hij……………

Neemt afscheid…………

Van dat podium.

Echt wat een kut commentator.

2 likes

Nou sowieso. Ondanks de jammere uitslag echt een veel betere kijkervaring qua commentaar.

1 like

Godverdomme wat een kut wedstrijd. Ik vond Frankrijk dit toernooi zo goed, en nu lieten ze zoveel ballen gaan. Ik had wel echt het gevoel dat Spanje zooooveel gele kaarten had moeten krijgen, ze maakten mega veel overtredingen. Die penalty was ook echt belachelijk.
Ik baal echt enorm. Blugh

11 likes

Heb het idee dat hij meer into haar is dan andersom, ze is ook geen wedstrijd van dit WK komen kijken.

1 like

Jullie hebben dan ook geen WK-finale verloren van Spanje :smile: Ik hoop zooooo hard op Engeland vanavond, en dan Engeland ook als kampioen. Kutspanjolen.

2 likes

Ja godver nu al een penalty tegen

2 likes

Wie heeft er een bingokaart klaar voor vanavond? Dit WK met Arg verdient er wel een.

2 likes

Nou gogogo Engeland! Speel Vargentiniƫ kapot.

2 likes

Haha dat gefluit

1 like

Ze moeten voor het eerst tegen een voetbal land voetballen, ik hoop zo dat dit de geschiedenis ingaat als nederlaag.

Posh spice power!!!

1 like

Go Engeland!!!

2 likes

Ik heb echt keihard gelachen om Vargentinie hahahaha

3 likes

Ik zag vanochtend een hele interessante analyse van speelstijlen en zo op basis van data. Daaruit bleek dat Spanje Frankrijk zou verslaan, maar ook dat Engeland Argentiniƫ zou verslaan. Waren op basis van de data twee halve finales met teams met dezelfde speelstijl maar dus Spanje beter in de ene en Engeland in de andere. Vraag is alleen nog wat er gebeurt als de twee speelstijlen elkaar ontmoeten want daar was nog onvoldoende data over.

2 likes

Nu al knokken.

Die Enzo Fernandez vind ik echt nog de grootste rotkop hebben.

2 likes

Enige leuke aan ArgentiniĆ«: Tagliafico as always met z’n shirtje in z’n broekje :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

Verder go go go goooooooo ENGELAND

1 like

Ik kan die rotkop van Messi ook niet meer aan

4 likes

Ze hebben allemaal ook echt een fucking kutkop.

Dit land doet me heeeeeeeeuuuullll erg denken aan een groep op aarde die hun eigen land gecreƫerd heeft.

5 likes

3 Minuten onderweg en ik vind die argentijnen nu alweer ZO vervelend.

Maxima. Verder niks

8 likes

Jeetje. Kijk ik naar voetbal of rugby

1 like