Voetbaltopic #5

Maar echt. Ik was vorig jaar in het Levi’s stadium dat berucht is als een soort oven, waar ook gevoetbald is dit WK en toen was het 28 graden met gevoelstemperatuur 30++ en we gingen echt helemaal kapot haha. Dit zou nog erger moeten zijn denk ik.

Minst controversiële VAR beslissing tot nu toe

1 like

Ik ben echt voor alle teams van kleinere landen die grote landen eruit gooien. Al heb ik ook een zwak voor Frankrijk en lijken ze de enige kans op een revanche tegen Argentinië

2 likes

Nou die gasten van Paraguay zijn echt vals en onsportief zeg

2 likes

Paraguay is het laatste land dat ooit een voetbalveld moet treden. Ze mogen wel meedoen aan WWE.
Een schande voor voetbal om op deze manier te spelen.

En de scheids mag met pensioen, zijn cognitief vermogen is uitgeschakeld.

3 likes

voor wie zijn we vanavond

• noorwegen
  • brazilie

0 stemmers

:joy::joy:

Ik lach maar eigenlijk wil ik huilen.

3 likes

Jezus ik heb echt de ijdele hoop dat België ze er met 10-0 af knalt. Kan Trumpie daarna gaan huilen dat het matchfixing was.

5 likes

Dit is toch een farce. Nathan Ngoy mocht door zijn rode kaart niet spelen. Gisteren was de Oezbeekse scheidsrechter zo blind als iets.

6 likes

Pfff ik wil echt van alles naar mn tv gooien nu ik Van Hooijdonk hoor praten over waarom Wiegman geen bondscoach kan worden. Echt proberen recht te lullen wat krom is.

10 likes

Heerlijk dat deze penalty gestopt wordt en wat een achterlijke aanloop weer

7 likes

Leuk eerste kwartier zo!

1 like

Wat een lekkere pot nu al

2 likes

wil graag een counter met hoe vaak de commentator “ødegaard” zegt

2 likes

Los van Messi die al een rode kaart had moeten krijgen en Paraguay dat meerdere kaarten had moeten krijgen gisterenavond, wtf is dit nu weer???
https://www.nu.nl/wk-voetbal/6402000/vs-spits-balogun-niet-geschorst-na-rode-kaart-op-wk-opponent-belgie-verbijsterd.html

3 likes

Traag gedoe hoor

Daar is ie eindelijk hoor. Neymarke

Leonardo dicaprio en Toby McGuire in beeld, nos man: “de sterren van the knicks in beeld”

1 like

Ik kijk sinds net Noorwegen Brazilie, is het de hele wedstrijd al zo saai/sloom?

Oops ik neem mijn woorden terug haha! Go Noorwegen!

2 likes