Paraguay is het laatste land dat ooit een voetbalveld moet treden. Ze mogen wel meedoen aan WWE.
Een schande voor voetbal om op deze manier te spelen.
En de scheids mag met pensioen, zijn cognitief vermogen is uitgeschakeld.
Paraguay is het laatste land dat ooit een voetbalveld moet treden. Ze mogen wel meedoen aan WWE.
Een schande voor voetbal om op deze manier te spelen.
En de scheids mag met pensioen, zijn cognitief vermogen is uitgeschakeld.
voor wie zijn we vanavond
0 stemmers
![]()
![]()
Ik lach maar eigenlijk wil ik huilen.
Jezus ik heb echt de ijdele hoop dat België ze er met 10-0 af knalt. Kan Trumpie daarna gaan huilen dat het matchfixing was.
Dit is toch een farce. Nathan Ngoy mocht door zijn rode kaart niet spelen. Gisteren was de Oezbeekse scheidsrechter zo blind als iets.
Pfff ik wil echt van alles naar mn tv gooien nu ik Van Hooijdonk hoor praten over waarom Wiegman geen bondscoach kan worden. Echt proberen recht te lullen wat krom is.
Heerlijk dat deze penalty gestopt wordt en wat een achterlijke aanloop weer
Leuk eerste kwartier zo!
Wat een lekkere pot nu al
wil graag een counter met hoe vaak de commentator âĂždegaardâ zegt
Los van Messi die al een rode kaart had moeten krijgen en Paraguay dat meerdere kaarten had moeten krijgen gisterenavond, wtf is dit nu weer???
https://www.nu.nl/wk-voetbal/6402000/vs-spits-balogun-niet-geschorst-na-rode-kaart-op-wk-opponent-belgie-verbijsterd.html
Traag gedoe hoor
Daar is ie eindelijk hoor. Neymarke
Leonardo dicaprio en Toby McGuire in beeld, nos man: âde sterren van the knicks in beeldâ
Ik kijk sinds net Noorwegen Brazilie, is het de hele wedstrijd al zo saai/sloom?
Oops ik neem mijn woorden terug haha! Go Noorwegen!
Haaaaaalandâ„ïž
Haha ja love it dat echt de grootste sterren voorbij komen (JayZ, Chris Rock, Woody Harrelson ook volgens mij) en het was telkens ook gewoon helemaal stil. Je weet nl gewoon dat hij geeen idee heeft (âLil Wayne?â).
Ook echt 5 min later: mijn hulplijn zei dat leonardo dicaprio in beeld was ![]()
![]()
Nyland is wel goeie keeper man