Ik herhaal hem nog even voor @Marqant ![]()
Haha sorry ik haakte wat later aan!
Ik vind de ‘makke schapen’ wel beter spelen
Maakt niet uit hahaha. Mijn man zit op de bank enooooorm te klagen over het geklaag, gejank en acteerwerk van de heren op het veld.
Wat een opgewonden standjes allemaal zeg die Argentijnen.
Heb echt niks met Engeland en zei gisteren nog dat ik stiekem wil dat Argentinië in de finale komt en dan VERLIEST. Maar aan de andere kant mogen ze ook deze wedstrijd wel verliezen en kan ik het Engeland wel gunnen. Wat een eikeltjes die Argentijnen.
En ligt het aan mij of is deze afkeer van Argentinië echt iets van de laatste jaren?!! Was voorheen minder naar mijn idee.
HEHE
Voor groot deel van de wereld (behalve Zuid-Amerika) dit WK pas. Voor de meeste Nederlanders sinds vorig WK.
Komt ook doordat vrijwel globaal er aan wordt gestipt dat Messi/Argentinië een voordeelsbehandeling krijgen dit WK. Er zijn zoveel oud internationals, bekende spelers, die het aanstippen. Echt bizar. Het lijkt de wereld voor Engeland en tegen Argentinië te zijn nu.
Commentator is wel erg voor Argentinië hè
Dat was bij de hand van Maradona ook al ![]()
Ja, take one for the team.
Bijzonder moment om af te fluiten
Hahaha lag tijdens de eerste helft in een meertje maar het was dus precies zoals we hadden verwacht?
Enzo Fernandez heeft echt een kop voor op een dartbord. Haat dat jong.
Wel misschien tijd dat harry kane ook even een bal gaat aanraken maar wie ben ik
Ja die hoor je echt totaal niet voorbij komen?
Ik wou zeggen als hier een doelpunt uit voortkomt echt zwaar oneerlijk maar gelukkig niet uit een verkeerd toegewezen hoekschop
Omg
Yeeesssss
Ik durf niet te juichen bang voor een afgekeurde goal ofzo ![]()