Vind dat ook gewoon onlogisch. 95% van de Nederlanders is nu toch Anti Argentinië. Pas je aan aan je publiek.
Wat een gek moment om te fluiten. Had even afgewacht of het voordeel werd (wat het was) en had het schot op doel afgewacht om het dan eventueel nog te fluiten
Edit: Gezien de hoeveelheid overtredingen. Ik bedoelde die op Bellingham
Dit was toch gewoon geel net. Niet eens op de bal.
Ja ik vind dit sowieso al knap van Engeland. Ik was allang gaan schreeuwen en stampen op het veld. Dit is toch overduidelijk niet eerlijk.
Ugh die zogenaamd verbaasde kutkop van Messi kan ik echt niet meer aanzien
Hoeveel overtredingen zijn er nog nodig voor er eindelijk eens een kaart komt???
JAHOOR EEN KAART VANWEGE MESSI
Natuurlijk geel voor Engeland voor een overtreding op Messi. Ofcourse
Neeeeeee joh.
En hier is dan de eerste kaart natuurlijk typisch
Edit: Even voor de duidelijkheid dit was natuurlijk een gele kaart waard maar dat had ook al eerder gekund bij vergelijkbare overtredingen
1 maar in het geval van Engeland
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Valt me nog mee dat het geel is
Echt genieten 22 aanstellerige mannen op de vuist
Zitten naar een potje rugby te kijken ofzo. En alleen als iemand in de buurt van Messi komt is het ineens geel. Walgelijk.
Op dit moment hoop ik eigenlijk dat iemand Messi gewoon maar heel hard trapt en dat ie niet meer kan spelen. Dan maar rood en verliezen maar iig ook Messi uitgeschakeld. Wat een onzin dit.
Kan die Fernandèz gewoon een high five met een stadionstoeltje in zn gezicht krijgen? Bij voorbaat dank.
Dat gesmeek om zon vrije trap ook zo genant
Als je dan een kaart op Messi pakt zorg dan ook dat je z’n been breekt ofzo
Nou enige voordeel: de verloskundige waarschuwde vanmiddag dat mijn bloeddruk erg laag is. Die is nu iig een stuk hoger.