Dat wordt zondag gewoon lekker op tijd tukken, toedeloe met je ongelofelijke kut WK
![]()
![]()
Hoezo gaat Argentiniƫ pas voetballen na een goal tegen en hoezo stopt Engeland daar mee na een goal gemaakt te hebben.
Godsamme flikken ze het toch weer.
(Ik zie de goal nu pas, wat een verschil hier zeg)
Ik ben voor niemand dan denk ik. 2 gekke teams tegen elkaar
Qatar would like a word
Nou echt 100x liever Spanje dan deze rotkoppen hoor
Je gaat toch niet 30 min alleen maar verdedigen dan zit dit er toch aan te komen jezus
Omdat Argentiniƫ het eerste half uur alleen maar druk is met shirtjes trekken en lopen zuigen
Walgelijk ik heb zoān ongelooflijke haat aan het Argentijnse team ik kan wel iets naar de tv smijten van frustratie vind het zoān ongelooflijk kut team ik kan dit niet aan gewoon
Edit uiteraard ga ik niet echt iets naar de tv gooien, ik heb zelfbeheersing
Wel logisch dat Argentiniƫ het op zijn Duits doet met alle Duitsters die daar naartoe vertrokken zijn destijds
Nou schop Messi nu maar gewoon onderuit jongens. Nog 6 min.
Heeft Engeland geen wissels meer?! Aanvallers erin!!!
Misschien kan Engeland als afscheidsronde nog een paar overtredingen doen, maakt nu toch niet meer uit
Vooral op Messi!
Het was wel een mooie kopbal ja
Als Argentiniƫ nu rood heeft, dan worden die niet geschrapt voor de finale toch? Ik ben benieuwd met de paar gele
Nou wie geeft messi een rotschop
Ja dacht ik ook al, deel wat goede tikken uit maak ze kapot
Too little too late
Maar het Engelse team was echt goed hoor, gewoon domme wissels van de trainer geweest waardoor dit het resultaat isā¦