Lekker op tijd
Jezus kom je nu mee
Ja het enige positieve is dat ik het aandeel van de scheids wel mee vindt vallen. Dit geven ze echt zelf weg.
Haha de emotie regulatie op het veld is lastig gebleken, maar hier op het forum kan men er ook wat van ![]()
![]()
Ja in mijn eigen voetbalcarrière was ik gewoon een smerige Argentijnse verdediger, maar nu verfoei ik ze natuurlijk
Ik heb wel zin in een goede matpartij eigenlijk. Toch een beetje meer Paraguay wil ik zien maar dat is gewoon de drama lover in mij maar vermoed dat dat verlangen ook niet vervuld zal worden
Hopelijk weet Spanje te winnen
Er is altijd een belangrijke regel bij voetbal en dit WK heeft dat laten zien. “De bal is rond” nooit maar dan ook nooit denken dat je gewonnen hebt tot je het eindsignaal gehoord hebt.
Daar gaan ze
Het voelt weer helemaal als toen nl eruit lag
Ach, Messi. Blijft liggen. Arme jongen ![]()
![]()
![]()
Het blijft allemaal steeds net niet
We krijgen nu sowieso overal klaarkomende jeroenen omdat Messi zo’n foto heeft dat ie baby Jamal in bad doet en dan gaan ze straks allemaal over de koning draagt het over aan de prins doen, zelfs als Argentinië verliest is het dan nog kut.
Haha ik hoop dat die kerels denken aan hun carrière
of ja ik het voetbal kent dat maar een kort effect dus maakt niet eens zo heel veel uit
Wij normale mensen zouden op het werk eens fysiek ruzie moeten maken. Ik denk niet dat ik nog aan het werk kom ![]()
Hoezo fluit die scheids bij die keeper van Argentinië
Je mag de keeper niet obstructen
Ik ben hier echt net zo chagrijnig over als de uitschakeling van Nederland
Wat een ellende
Ja echt he.
Het was wel echt een iconisch doelpunt geweest als het na die actie van Pickford erin gegaan was, maar helaas