Ja sorry maar als je 70 min gemeen voetbal speelt en 20 min niet is het nog steeds gemeen spel hoor.
Haha ik ben op een camping met veel kinderen en tieners en ik hoor precies hetzelfde
Ja ik gun het ze 0,0, maar ze waren wel gewoon beter vandaag
Geen idee wie er beter was, maakt ook niet veel uit. Want uiteindelijk is het enige dat telt een doelpunt. Engeland heeft het gewoon weggegeven de fuckers
Meest hotte take van allemaal misschien:
Precies de reden dat ik toen gestopt was met Nederland supporten tijdens de finale van 2010. Die kickboksschop was echt niet okƩ destijds.
Nou ik vond het dit keer niet 70 min gemeen. Hoogstens wat theater aan het begin. Uiteindelijk waren ze echt beter (helaas!)
Ik ben in het buitenland en hier waren ze hard aan het juichen toen Argentiniƫ won. Vooral omdat ze anti-Engeland zijn omdat dat hun kolonisten waren.
Ik heb in stilte mān middelvinger op gestoken naar de tv met een juichende Messi, knap staaltje emotieregulatie of niet.
Heel knap +
Dat zal ze leren!!
Dit gevoel is nog steeds aanwezig
Toen de scheids eindelijk ging ingrijpen en twee argentijnen een gele kaart kregen toen bonden ze wel in.
Dus, kennen we de cucu cucurella song al uit ons hoofd voor zondag?
de koning van hispanje heb ik altijd geƫerd.
Nah, Ik heb besloten om omgekeerde psychologie toe te passen.
Hup Messi Hup!!
Gaan jullie nog kijken zaterdag naar Engeland vs Frankrijk?
Ja ik ga wel kijken, ik ben benieuwd!![]()
Ik las op TikTok een comment van iemand: āzullen we de wedstrijd tussen Frankrijk en Engeland als finale beschouwen en de wedstrijd FIFA tegen Spanje negeren?ā. Vond het wel grappig, al heb ik verder weinig voetbalkennis.
Ik vind het leuk dat MbappƩ gewoon in de basis staat in de troostfinale. Hup ![]()
Ik heb net al mijn topscoorders gewijzigd. Niet nagedacht dat ze iedereen nog even een kans geven en het blijkbaar niet zoveel boeit meer haha
Ik heb twee keer geknipperd en het is al goal