Voetbaltopic #5

Nee ik koester nog wrok om de 16e eeuw dus hoe dan

Ik ben wel benieuwd naar de wedstrijd hoorrrr straks

Angsthazenvoetbal wordt niet beloond zeggen ze nu. Jammerrrrr. Volgende keer beter.
Pickford moest echt veel opvangen maar echt idioot dat dat dus moest, alsof ze zich overgaven ofzo ipv aanvallen? Hadden ze gehoopt op penalties ofzo. Is Engeland daar goed in vs Argentinië

Nouja op naar de finale

1 like

England’s penalty trauma is nog groter dan dat van Nederland hahahaha

Er is hier in de buurt een tienerfeest en die *** kinderen lopen de hele tijd ‘Messi Messi Mess’ te gillen.

1 like

Ik woon veilig! Thank god!

2 likes

Nou dit. Ik heb echt haat aan Argentinië en Messi maar dit was de laaste 15 min echt goed voetbal, en niet gemeen?

2 likes

Ja sorry maar als je 70 min gemeen voetbal speelt en 20 min niet is het nog steeds gemeen spel hoor.

2 likes

Haha ik ben op een camping met veel kinderen en tieners en ik hoor precies hetzelfde

1 like

Ja ik gun het ze 0,0, maar ze waren wel gewoon beter vandaag

2 likes

Geen idee wie er beter was, maakt ook niet veel uit. Want uiteindelijk is het enige dat telt een doelpunt. Engeland heeft het gewoon weggegeven de fuckers

1 like

Meest hotte take van allemaal misschien:

Precies de reden dat ik toen gestopt was met Nederland supporten tijdens de finale van 2010. Die kickboksschop was echt niet oké destijds.

Nou ik vond het dit keer niet 70 min gemeen. Hoogstens wat theater aan het begin. Uiteindelijk waren ze echt beter (helaas!)

2 likes

Ik ben in het buitenland en hier waren ze hard aan het juichen toen Argentinië won. Vooral omdat ze anti-Engeland zijn omdat dat hun kolonisten waren.

1 like

Ik heb in stilte m’n middelvinger op gestoken naar de tv met een juichende Messi, knap staaltje emotieregulatie of niet.

6 likes

Heel knap +
Dat zal ze leren!!

3 likes

Dit gevoel is nog steeds aanwezig

3 likes

Toen de scheids eindelijk ging ingrijpen en twee argentijnen een gele kaart kregen toen bonden ze wel in.

1 like

Dus, kennen we de cucu cucurella song al uit ons hoofd voor zondag?

:es: de koning van hispanje heb ik altijd geëerd.

4 likes

Nah, Ik heb besloten om omgekeerde psychologie toe te passen.

Hup Messi Hup!!

2 likes

Gaan jullie nog kijken zaterdag naar Engeland vs Frankrijk?

5 likes

Ja ik ga wel kijken, ik ben benieuwd!:blush:

1 like