Viva España dan maar ![]()
Ole
Ik had Engeland “geadopteerd” nadat Nederland eruit ging en dat was een slecht keuze ![]()
![]()
Wat een boel nare mannetjes bij Argentina zeg
Hahahaha wtf er gaat vuurwerk af hier?
messi fans?
Had de scheids wel erger verwacht eigenlijk. Eerlijk is eerlijk
Vond de scheids echt verrassend prima
Kan ook niet nog een wedstrijd aan met deze commentator die zoooo pro argentinie is
Sporza!
Ja ik hoor ook vuurwerk wtf hoe’n grote cuck ben je dan?!?!?
Ik zou echt geschorst worden forever want ik denk waarom trapt niemand messi zijn enkel kapot. Echt gemeen maarja
ik doe alsof Frankrijk Engeland de finale is
Die commentator had wel gelijk dat Engeland moest gaan spelen als ze niet zoals Egypte wouden eindigen naast die opmerkingen over Infantino. Het enige zinnige wat uit zijn mond is gekomen.
Ik liep even weg, en toen kwam de 2-1, en daarna gestopt met kijken. Nu vermaak ik me maar met jullie comments, weet t anders ook niet meer.
Ik getoeter. Ik weet nog niet wat ik erger vind hahaha
Nee ik koester nog wrok om de 16e eeuw dus hoe dan
Ik ben wel benieuwd naar de wedstrijd hoorrrr straks
Angsthazenvoetbal wordt niet beloond zeggen ze nu. Jammerrrrr. Volgende keer beter.
Pickford moest echt veel opvangen maar echt idioot dat dat dus moest, alsof ze zich overgaven ofzo ipv aanvallen? Hadden ze gehoopt op penalties ofzo. Is Engeland daar goed in vs Argentinië
Nouja op naar de finale
England’s penalty trauma is nog groter dan dat van Nederland hahahaha
Er is hier in de buurt een tienerfeest en die *** kinderen lopen de hele tijd ‘Messi Messi Mess’ te gillen.
Ik woon veilig! Thank god!
Nou dit. Ik heb echt haat aan Argentinië en Messi maar dit was de laaste 15 min echt goed voetbal, en niet gemeen?