Voetbaltopic #5

Het heeft ons wel verbonden, heeft het toch nog iets goeds gebracht

3 likes

Gelukkig is er al iemand anders die het voor me doet hoor ik.

1 like

En eens met Kenneth, bah bah wat een naar gedrag weer

17 likes

Een paar wedstrijden te laat maar toch nog mijn matpartij gekregen

Ja wordt gewoon naar zijn keel gegrepen

3 likes

Die Paredes is toch ook niet goed

21 likes

Ik zeg TBS

1 like

What the fuck die gast mag toch gewoon forever gecancelled worden? Wat een mafklapper. Wie was dat?

En jij bent ado gewend, kun je nagaan
Sorry haha kon het niet laten

2 likes

Hij kan nu nog steeds rood krijgen. Denk dat hij die nu echt wel heeft gekregen

Paredes verbannen. Punt. Geen andere optie mogelijk.

1 like

Idd schande voor het voetbal, wat die man zegt. Na de wedstrijd ook nog vechten, dat moet toch alsnog bestraft worden.

1 like

Daar zijn het vooral de doorgesnoven gekken op de tribune die niet goed zijn, haha

3 likes

Denk van niet hahahahašŸ¤‘

Die nummer 5 van Argentiniƫ moeten ze schorsen voor het leven

3 likes

Mag ook gewoon volgens de spelregels bestraft worden. Zolang je nog op het speelveld staat kun je gewoon een kaart krijgen. Ook na het fluitsignaal

2 likes

Pfoeeee wat een zit was dit zeg. Wat een schijtploeg zijn die argentijnen ook echt walgelijk.

3 likes

Eigenlijk wil en moet ik gaan slapen, maar ik wil toch ook nog wel zien hoe die oranje clown die beker aan Spanje gaat uitreiken.

Al zie ik t ook nog gebeuren dat die kleuter stampvoetend roept dat ie nu die beker toch niet wil uitreiken

3 likes

Mooi dit, op nu.nl:

Geen tweede wereldtitel voor Lionel Messi, wel een tweede verloren WK-finale. Omdat hij niet tot scoren komt, verliest hij ook definitief de status van WK-topscorer aller tijden aan Kylian MbappƩ. De Fransman staat op 22 WK-goals en kan daar over vier jaar nog wat aan toevoegen. Het lijkt toch uitgesloten dat een dan 43-jarige Messi zijn totaal van 21 verder kan opkrikken.

17 likes

hahahaha de wikitrollen zijn er ook weer snel bij

16 likes