Voetbaltopic #5

Mag ook gewoon volgens de spelregels bestraft worden. Zolang je nog op het speelveld staat kun je gewoon een kaart krijgen. Ook na het fluitsignaal

2 likes

Pfoeeee wat een zit was dit zeg. Wat een schijtploeg zijn die argentijnen ook echt walgelijk.

3 likes

Eigenlijk wil en moet ik gaan slapen, maar ik wil toch ook nog wel zien hoe die oranje clown die beker aan Spanje gaat uitreiken.

Al zie ik t ook nog gebeuren dat die kleuter stampvoetend roept dat ie nu die beker toch niet wil uitreiken

3 likes

Mooi dit, op nu.nl:

Geen tweede wereldtitel voor Lionel Messi, wel een tweede verloren WK-finale. Omdat hij niet tot scoren komt, verliest hij ook definitief de status van WK-topscorer aller tijden aan Kylian Mbappé. De Fransman staat op 22 WK-goals en kan daar over vier jaar nog wat aan toevoegen. Het lijkt toch uitgesloten dat een dan 43-jarige Messi zijn totaal van 21 verder kan opkrikken.

17 likes

hahahaha de wikitrollen zijn er ook weer snel bij

16 likes

Ja echt benieuwd wat ie doet, maar dat zie ik morgen wel hoor joejoe

Weetje het mooiste is niet eens dat Spanje heeft gewonnen. Maar dat eindelijk die Enzo een rode kaart heeft gekregen, Messi error: page 404 not found was en ze tijdens de finale voor iedereens neus zo ten onder zijn gegaan.

:heart::yellow_heart::watermelon:

8 likes

Lijkt echt zo’n doorgesnoven type. Doen ze geen dopingcontroles?

2 likes

Jullie moeten eens de wiki van die Paredes lezen :joy::joy:

He is evil player he is big baby…

Ah @instantramen was me voor

1 like

De nederlandse variant is nog erger

4 likes

Hij heeft ook echt crazy eyes (ooit vond ik hem knap hahah)

3 likes

Maar dat heeft toch geen consequenties? Of kan fifa hem nog een wedstrijd of meerdere schorsen?

De Engelse gaat ook steeds verder :joy::joy:

2 likes

Ja dat zeg ik, doorgesnoven

Het heeft geen invloed op het spelverloop maar met een rode kaart, krijg je sowieso een schorsing van 1 wedstrijd en gezien de ernst van de overtreding zou het logisch zijn als er een schorsing van meerdere wedstrijden komt

1 like

Is het er alweer af, of heb je dit zelf gemaakt haha

Edit: aah jammer, de engelse variant is ook weg.

Hahah ik heb een screenshot met Rat Bastard en he is a big baby when he loses a match. Maar is alweer aangepast

6 likes

Luis de la Fuente heeft ook gewoon een lief hoofdje.
Verdient daarom al het wk natuurlijk.

1 like

Het is er weer af en je kan nu die pagina volgens mij ook niet meer aanpassen

3 likes

Hahha oke dat snap ik ergens wel. Toch jammer

1 like