Voetbaltopic #5

“Nog ééntje dan” :laughing:

Wanneer het ook is, ik kijk wel echt uit naar de shitshow die van Argentinië overblijft als ie ermee kapt

2 likes

Jeetje wat een drama in de voetbalwereld. Kut Infantino. Hoop echt dat de UEFA z’n rug recht houdt.

3 likes

Dit komt toch vooral uit de hoge hoed van Trump? Vind het opvallend dat de verontwaardiging vooral.over Infantino gaat.

1 like

Had even gemist dat dit uit de koker van Trump kwam. Geen verrassing natuurlijk.

Huh???

Echt een vreemde take als FIFA de organisatie is die het organiseert en waar we direct mee te maken hebben.

4 likes

Ik zeg niet dat er geen verontwaardiging over Infantino mag zijn, die moet er zeker zijn, maar ik vind het opvallend dat de link met Trump amper genoemd word

Omdat het in dit korte artikel over het besluit van de UEFA tov FiFa ging. Als je doorklikt in het artikel naar het originele artikel noemen ze precies hoe het met de kushners en trump in elkaar zit. Dat weet iedereen ook die dit volgt.

Maar de stemmingen nu, CONCACAF is nu ook in overleg, gaan over FIFA en daarmee Infantino en niet Trump.

1 like

Maw: je begrijpt precies wat ik bedoel :slight_smile:

1 like

Nee laten we Infantino vooral lekker uit de wind houden. Hij is eindverantwoordelijk voor de keuzes die FIFA maakt, niet Trump. En dit zou ook zeker niet de eerste achterlijke keuze zijn in Infantino’s tijd.

7 likes

Ik zit Ajax te kijken en zie nu al meer passie dan het afgelopen seizoen. Ik heb goede hoooppp

6 likes

Dit is gewoon flauw doen om het flauw doen en dat weten jullie best maar ik weet ook dat niemand dit gaat toegeven. Nergens verdedigt @itakepictures Infantino of wordt hij uit de wind gehouden, ze doet alleen een relevante aanvulling. Het is jullie tekortkoming dat jullie dit of niet zien of gewoon zin hebben om dwars te zijn.

2 likes

Ze zegt dat ze niet snapt dat de verontwaardiging vooral over hem gaat en ik snap vervolgens niet hoe je dat niet kunt snappen. Ik zeg ook niet dat zij hem zelf verdedigt of uit de wind houdt, maar hij zou wel (weer) uit de wind gehouden worden als alle verontwaardiging over Trump zou gaan en niet over hem.

Maar ik weet eigenlijk niet eens waarom ik hier serieus op in ga, want ik vind je reactie echt enorm overdreven.

1 like

Jeeeeezus doe even normaal man haha dit is maar een forum he

5 likes

Ik was erbij en de sfeer in het stadion was ook echt levendig! :smile: Ik heb toch wel weer heel veel zin in dit seizoen.

1 like

Jaaa zag en klonk ook echt goed!!! Kan niet wachten tot ik weer ga. Heb er ook echt zin in. Vind het nieuwe uitshirt ook heeeeel vet!!!
Plus de zomerstop duurde voor mn gevoel niet lang, door het wk haha

2 likes

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks vriendin :nerd_face:

Mijn vriend was vandaag naar de open dag van RKC. Dit bandje kreeg je bij aankoop van een broodje kroket :joy::joy:.

1 like

Xavi Hernandez de nieuwe bondscoach van het Nederlands elftal, vind ik toch vrij onverwacht nog!

5 likes

Huh watttt