Voetbaltopic #5

Gelukkig heeft hij meer gepresteerd dan Wiegman…

Sorry ik ben nog altijd pissig over die achterlijke opmerkingen die toen over haar gemaakt werden

6 likes

Ja ik zat het ek atletiek te kijken en toen kwam dit er opeens tussendoor dat de presentatoren het nieuwsbericht voorlazen haha, had vanochtend wel gelezen dat ze met hem in gesprek waren maar dit klinkt wel rap

Ik had dit niet meegekregen, alleen het gerucht van Martinez en daar had ik geen zin in haha

Was dat vanochtend echt Hernandez en niet Martinez? Ik las vanochtend juist op meerdere plekken geruchten over Martinez namelijk en nu komt Hernandez voor m’n gevoel volledig uit de lucht vallen.

Ben blij dat ze iig voor een ervaren persoon zijn gegaan, en niet Reiziger of van Nistelrooij bijv.

Niet echt ochtend inderdaad maar had dit artikel eerder vandaag gelezen; KNVB benadert hele grote naam als bondscoach: 'Het pikante is...' | Voetbalzone

1 like

Pfff dat eerbetoon voor het dochtertje van Mats Seuntjens gisteren bij NAC. Echt heel mooi gedaan.

4 likes

Jezus dat vuurwerk bij Cambuur - Feyenoord echt zo kansloos, schaam me dood voor dit soort tuig

2 likes

Ik snap niet dat ze niet direct heel het uitvak leegvegen.

1 like

Inderdaad, maar zal ook wel gevaarlijk zijn dan
Maar ja ik zou ook zeggen leegvegen en iedereen een stadionverbod, moet toch een keer rigoureus aangepakt worden