Voetbaltopic #5

Ben nu wel bang voor 1-1 :sweat_smile:

Haha lees net dit op Bluesky

Nou ik ben blij dat ik redelijk op tijd naar bed kan.

1 like

Is het gek dat ik eigenlijk wel zin had in penalties

3 likes

Dat scheelde niet veel

2 likes

Ooooh die was close!

1 like

Ja, hahaha

Vind steeds meer dingen echt verdacht hoor.

1 like

Huilt ie nou

Een wk zonder huilende CR is geen wk

11 likes

Ronaldo? Die huilt toch altijd

8 likes

Ja gisteren ook al dat ze nog zo lang doorspeelden en nu weer

2 likes

Bye bye Portugal :partying_face:

Wat?

@PaulieBleeker @Mrs.Fraser voel me dom maar nog nooit opgevallen :laughing:

1 like

Is toch niet zo gek? Een minuut juichen, nog een wissel

Sommige clubs langer doorspelen.
Messi nooit geen kaart
Rode kaarten intrekken

2 likes

Waarschijnlijk moet ik ongesteld worden.

Om eerlijk te zijn, vind ik eigenlijk dat gekut op voetballers die huilen na verlies op een groot toernooi altijd een beetje stom.

Ik zou ook huilen, ik denk dat vele mensen emotioneel worden. Er staat zo veel druk op, en dit is een tegenslag in hun carrière en iets wat ze het liefste doen.
Ik heb toch het idee dat er wordt neergekeken op mannen die emotioneel worden, terwijl er juist ook veel geklaag is over mannen (in het dagelijks leven) die niet emotioneel genoeg zijn etc.

25 likes

En dan is het ook nog zeer waarschijnlijk zijn laatste wedstrijd op een eindtoernooi of iig sowieso laatste wedstrijd op een WK. Ik snap wel dat je dan emotioneel kan worden dat iets waar je je hele leven naartoe hebt gewerkt tot een einde komt

Edit: Denk dat mensen het niet gek zouden vinden als mensen emotioneel zijn op de dag van hun pensioen terwijl voor de meeste mensen hun werk niet eens hun hoofdpassie is. Terwijl dat voor topsporters wel zo is.

3 likes

Dit mag je ook gewoon vinden en zeggen zonder de disclaimer ongesteld te moeten worden hoor.

Het is toch logisch inderdaad dat er een ontlading komt na zo een spanning tijdens een wedstrijd. Wat een gezeik altijd over huilen. Het is allemaal gewoon emotie, een ontlading na 90 minuten proberen te presteren. Vind het altijd zo emotieloos om dit dan weg te lachen of overdreven te vinden. Ik vind het juist mooi.

Ik ga nu slapen maar voorspel alvast een 1-2 voor Belgie

3 likes