Voetbaltopic #5

Nja als ik het opneem voor (hetero) mannen is er toch wel iets heftigs aan de hand lol

4 likes

Goed begonnen dit. Ben opgestaan met 1-2 op scorebord

4 likes

Toevallig net wakker geworden en het is gewoon 2-1 :pleading_face:. Ahhh wat ben ik trots! Jammer dat ze nog een helft moeten

:belgium::belgium::belgium: stuur ze verdomme naar huis

6 likes

Ja eens. Ik heb wel eens om minder gehuild op werk.

2 likes

JAAAAAAAAA Romelu doet het weer :heart:

8 likes

We zijn op vakantie (in “eigen” land) ergens in Wallonië en mn vriend zit nu in een plaatselijk cafeetje te kijken. Die zal wel heeeeeeel blij zijn nu. Had dit echt niet verwacht woooow. Lekker voor je kut trump met je huilie gedrag. En lekker voor de kutfifa

5 likes

Ah heerlijk dit, lekker gedaan België!

6 likes

Thank god

2 likes

Wat lekker wakker worden zo. Thanks België!

14 likes

Lol nou ken zelfs mensen uit usa die voor belgie waren. En terecht.

5 likes

Dus België heeft ze laten zien wat voetbal is🎉

3 likes

Belgieeeeeeeee

2 likes

Yess België! :tada:

3 likes

Mijn hele algoritme is overgenomen door juichende België+rest van de wereld posts. En dan overal Amerikanen in de comments die roepen dat iedereen gewoon jaloers is op hun fantastische USA. Sorry maar jaloers op wat??

12 likes

Ik kijk amper het WK maar toen ik vanochtend wakker werd checkte ik wel meteen of België had gewonnen. Lekker voor Trump haha. Ik ben benieuwd hoe hij gaat reageren.

10 likes

200% importheffingen voor België (al zag ik op insta iemand zeggen dat het ook Duitsland kan worden omdat hij het verschil tussen de vlaggen niet ziet)

1 like

Intussen zijn steeds meer Amerikanen op de hoogte van de inmenging van het Witte Huis. Hoewel velen hopen dat de VS de kwartfinale zullen bereiken, vragen sommigen zich af of een mogelijke wedstrijd tegen België op deze manier eerlijk is. Daar denkt Trump anders over.

‘Wij zullen met een volledig team aantreden en België ook’, zei hij maandag, uren voor de wedstrijd. ‘En weet je wat? Als ze van ons winnen, mogen ze daar echt trots op zijn. Maar als ze van ons winnen, zullen wij zeggen dat het — zou ik zeggen — doorgestoken kaart was, net zoals de verkiezingen in 2020.’

Dit staat in een artikel in de Volkskrant. :joy:

Het internet is een leuke plek vandaag

2 likes

Daar is de 0-1 voor Egypte! :star_struck:

6 likes