Hahahaha zou dit net gewijzigd zijn. Beetje funny wel. Al die opgefokte mannen. Oké ben zelf ook opgefokt maar oké
OKE NOG ÉÉN MINUUT SERIEUS
Toch nog knap dit resultaat gezien de situatie dan
Omg YES wat een helden met 9!!!
Tuurlijk is het vooral emotie als ajaxfan hoor, maar deze manier van fluiten is gewoon zo raar. Het was geen spel van de spelers, maar een spel van de scheids. Rocky (oh ja Rocchi bedoel ik dus he) moet echt verbannen worden van het veld.
Mijn theorie valt trouwens want hij fluit wéér voor tijd 
Onana for president wel hoor 
Onana mag nooit Ajax verlaten. Man wat was dit spannend
Lekker dan!!! Toch nog een beetje gerechtigheid! Chelsea kan echt niks zonder hulp van de scheidsrechter, fuckers.
Oké ik ga nu even rustig worden haha. Ik lees morgen mn eigen berichten waarschijnlijk terug van: oké dan. Ik ga echt nergens zo slecht op als dit soort wedstrijden 
Maar zijn ze nou door? Ik snap niks van die statistieken
Volgens mij is nog niks zeker. Volledig afhankelijk van de volgende wedstrijd.
Van Ajax of anderen in de poule?
Nee, want nog niet alle wedstrijden in de poule zijn gespeeld toch?
Als Ajax allebei de wedstrijden wint zijn ze door. Als ze er een niet winnen worden ze afhankelijk van anderen volgens mij
Ze moeten nog twee wedstrijden he
Pff ik ben toch wel blij dat ze die 4-4 hebben vastgehouden maar alsnog is het zo jammer van wat had kunnen zijn.
Gewoon binnen 25 seconden heel de wedstrijd omgekeerd
Hahaha gelukkig! Ik ben normaal echt enorm rustig, maar voetbal haalt echt een soort inner-hooligan in mij naar boven. Verstand op nul en alles schreeuwen wat ik me kan bedenken. Ga nu maar even een rondje rennen, want zit nog steeds te trillen van adrenaline.
Ik wil het ff goed terugzien zo want kan eigenlijk nog niet echt bevatten wat daar nou precies gebeurde in die 25 seconden
Ik gloei gewoon nog helemaal van ellende.
Hahaha ik word hier ook echt een opgefokte 40-jarige man met bierbuik van
er komen echt emoties naar voren die ik niet kan plaatsen.