Dusan is gelukkig ook boos 
âYeah youâre welcomeâ
haha
Ik zou zeggen Blind terecht geel, maar daarna fluit de scheidsrechter toch als het goed is en wordt het spel stilgelegd. Dan was die tweede bal nooit tegen de arm van Veltman gekomen
Haha ik ben gelukkig niet alleen! Vind het ergens ook wel lekker eigenlijk, normale dinsdag, beetje de sleur doorbreken door allemaal dingen te voelen die je normaal nooit voelt. Ik hou wel van de adrenalinekick. Ben alleen jarenlang met hooligans omgegaan, dus mijn taalgebruik is echt forever verpest vrees ik, komt niet meer goed.
Nee want de bal bleef in bezit van Chelsea na de overtreding dus dan pas je de voordeelregel toe en geef je later pas een kaart of whatever je wilt doen
Mân hart gaat nog steeds tekeer
dat wordt niet vroeg slapen vanavond
Wat is dat toch met Derksen die mensen (met niet-Nederlandse namen) niet gewoon bij hun naam kan noemen. Die Zuid-Amerikanen. Die jongens uit Zuid-Amerika. Die rechtsback (Mazraoui). Die Congolees (Onana). Zo moeilijk is het echt niet hoor en het is je fucking werk, namen leren is wel het minste wat je kunt doen. Zou wat zijn als helene steevast zou vragen en wat vindt die ouwe lul aan tafel ervan?
Ik vraag me wel af hoe dicht Veltman zân arm dan tegen zân lichaam had moeten houden. Dit ging toch niet echt richting de bal?
Die tweede kaart voor Blind kan ik wel in komen.
Niet weten hoe ze heten maar wel precies weten waar ze vandaan komen

Je ziet het toch. 
Ik vind Ten Hag echt lachen soms met hoe hij reageert.
Ik wilde dit precies posten maar wilde niet dubbelposten
. Echt super lomp, en daarna snel âcontactsportâ er achter aan jaaaa we hadden het al gehoord hoor.
Vreselijk die Derksen inderdaad! Altijd maar negatief, in de voorbeschouwing zat ie ook al over de bankzitters dat het âhuis tuin en keuken voetballersâ waren dat ik echt dacht GA HET ZELF DOEN DAN.
Wat een wedstrijd zeg, vind echt dat ze zich goed hebben gehouden met 9 man, had heel anders kunnen aflopen⊠zat echt met mân hart in mân keel. Gelukkig nog een punt gepakt anders was ik denk echt in janken uitgebarsten.
Hahaha ik kan niet slapen dus ging dit topic nog maar even bijlezen en nu moet ik echt hardop lachen
In 2014 dit. En dit trieste geval mag dan een belangrijke CL-wedstrijd fluiten. Onbegrijpelijk weer.
Haha je bent al een beetje bedaard zie ik.
Haha t ging best redelijk nadat ik 20 minuten mijn halve dorp rond ben gerend, en toen kwam ik dit tegen. Maar nee, sorry, ik stop nu echt!
Haha nou ik vermaak me wel met je posts hoor dus ga rustig door. Maar miss beter voor de bloeddruk en de nachtrust om Rocky voor vannacht ff onder de steen te laten waar-ie thuis hoort
Lightbox out.