Dat was ook mijn reactie

Ik ben er nog altijd niet goed van, zo goed beginnen en dan boempaf
alles gewoon weg
Martien Meiland, is that you? 

Alles aan deze post is relatable haha
Lekkere zege weer idd! Had een stuk lastigere wedstrijd verwacht.
Haha dat met Van Bommel heb ik met Afellay, dat hoofd alleen al, instant agressie gewoon. Ken hem verder totaal niet, maar erger me elke keer kapot als ik hem zie. Vind hem zo schijnheilig op de één of andere manier.
Hahahaha wtf hallooooooo geef me een hand
Ik ga voor Liverpool - Manchester City !
Van Dijk 
Janken, beter gaat Feye nog vechten want ik kan dit niveau niet meer aan 
Gaat lekker voor Liverpool 
(M’n andere club negeer ik vandaag maar even, wat een dieptepunt is dit)
Kijk dit is beter. Gelukkig een club(liverpool) die goed speelt. Ben ik niet meer gewent de laatste tijd met alle ellende met ado 
Zo wat onsportief van Berghuis.
Ik ben aan t werk en ik moet de hele tijd aan dit filmpje denken als mensen weer niet reageren op mijn vragen.
Halloooooooo
Haha Ziyech heeft veel opgestoken in Twente: hallóóooooo. Ik mag het zeggen want kom er vandaan 
Wie gaat er zo de kwalificatie van de voetbalvrouwen kijken?
Ik!
Ik zit ook te kijken! Die tweede vond ik wel een penalty maar die eerste van Jackie haha
Nou toch fijn ongeslagen de winter in 
Wat ik overigens wel vreemd vond (en ik dacht dat daar tegenwoordig regels voor waren na het Vertonghen incident) was dat Spitse even heel duizelig leek te worden, medische team er bij kwam en ze toch gewoon verder mocht voetballen
Ja misschien zijn die regels ook wel anders per competitie? Want kan wel dat dat dan nu in de CL geldt maar dan hoeft het niet per se bij vrouwen internationaal? Maar weet het ook niet precies hoor, zou het wel belangrijk vinden als daar toch net wat netter mee om gegaan wordt, je wil toch geen permanente schade veroorzaken bij ieamnd
Wat een lelijke penalty haha! Maar goed ook dat ie er niet in ging