Voetbaltopic (Deel 1)

Ik moest ook echt een beetje grinniken.

Wel een beetje saaie wedstrijd tot nu toe

Ik kijk noord Ierland-Nederland. Ik hoop niet dat mijn buren denken dat ik vermoord wordt😂. Ben in mijn eentje en alleen maar aan het schreeuwen Haha. Vorige wedstrijd vond ik ook zenuwslopend hoor, was er toen bij de Kuip en t was echt vreselijk zo alles op het laatste moment.

Het is dat ik niet echt iets anders te doen heb deze zaterdagavond maar ik vind het maar een suffe wedstrijd. Had er wel wat meer van verwacht

Ze hebben zich iig geplaatst. Dat is het belangrijkste. Wedstrijd was wel ruk idd

1 like

Ahh lekker begin van Ajax!

6 likes

Pfff maar goed dat die van Lille echt helemaal niks kan

Lekkkkker!
Maar het had ook al wel 3-2 kunnen staan, die kansen die zij hebben gekregen waren ook niet zuinig

Ze hebben zaterdag niet gekeken :woman_facepalming: Wij zagen Ziyech schieten en Promes lopen en wisten al dat ie erin zou gaan :star_struck:

2 likes

Zeker! Maar zij zijn totaal niet scherp in de afronding. Waren ze in Amsterdam ook niet

De 0-2 kwam wel echt op een goed moment! Ben er alleen nog steeds niet gerust op haha. Maar in ieder geval slim dat Mazraoui naar de kant werd gehaald, dacht eigenlijk dat hij kort voor rust al rood zou krijgen. Mogen nu iig zeker niet klagen over geluk.

Ja Mazraoui kwam goed weg. Eindelijk neemt Ten Hag eens een verstandige beslissing door hem in de rust te wisselen

1 like

Awwhhh dit was echt te lief gewoon!

Huh dat was bizar. Opeens een kind op het veld haha. Wel een mooie oplossing van Ziyech zo

Ik vond het echt zo schattig (al mag het natuurlijk niet). Maar dit vergeet dat kind echt nooit van zijn leven meer.

Ja ik vond het fantastisch :heart_eyes: uitvak ook denk ik, die meteen Ziyech begonnen te roepen.
Dit gebeurde vorig jaar ook bij Ajax-juve, toen kwam er een kind het veld op rennen naar Ronaldo, had ik geen goed woord voor over toen :sweat_smile:

Nog een reden die mijn verliefdheid op Ziyech goedpraat

1 like

Deze goal nog een reden

4 likes

Hakim me bby

Oh jammer van de VAR

Nou ik zat net iets rustiger, keurt ie m af. Dat Ziyech en kind was wel echt lief!

Lees net dat Ajax zowel met winst als met gelijkspel hier nu minimaal een punt moet pakken tegen Valencia. Dat is dan weer een beetje jammer, wordt het volgende keer weer spannend.

Ja Valencia staat op 8 punten en als wij nu winnen hebben we er 10. Maar thuis gelijkspelen lukt wel :muscle: