Voetbaltopic (Deel 1)

Ja zag het net idd. Hopen dan maar op eenzelfde wedstrijd als het heenduel! Vond Schuurs het trouwens zeker niet slecht doen vandaag! En Onana gaan we echt enorm missen mocht die ooit weggaan, wat een held blijft dat!

1 like

Ben ook al verliefd op Tadic :broken_heart:

Echt m’n hart kan het niet aan

1 like

Zag ik nou ook een screenshot waarop jij dit zei voorbijkomen op Twitter of is er een andere huisarts wiens vriend Ajacied is

Ben echt blij dat we deze wedstrijd gered hebben!!

Kijkt iemand ook Feye? Vind dat die bal er wel al in had moeten zitten

:smirk::smirk::smirk:

1 like

Hij is zo’n anders mens dan toen ‘ie net bij Ajax kwam. Echt een lieve gast volgens mij!

Iemand die de loting van het EK volgt?
Nederland speelt gewoon de poulewedstrijden alle 3 in Amsterdam!

:unamused::unamused::unamused::unamused:

Ik had zo gehoopt voor Virgil… Gun het hem ook veel meer. Ik kan die Messi sowieso niet zo goed hebben. Ik vind hem niet perse de beste en al helemaal afgelopen seizoen niet, en daar gaat het om. Zo flauw dat het dan wéér naar hem gaat.

2 likes

Opgeslagen!

1 like

Ik! Was vanochtend al een beetje zenuwachtig op de één of andere manier haha. Nu helemaal, dit wordt weer een dag van mijn leven eraf.

3 likes

Yessss hij staat aan

1 like

Ik! Kon net ff niet in het topic komen maar present nu haha

Yesssss zin in

Ik kijk ook :eyes:

Wat is er met de arbitrage dan, heb ik even gemist? Of kan ik me weer gaan voorbereiden op het typen van bijzonder gefrustreerde berichten zonder filter voor net taalgebruik haha.

Sjonge jonge jonge. Veltman niet scherp maar wel een mooi doelpunt

Pfff en Chelsea ook 1-0 voor

Beetje meer actie Ajax komop

Oh dat miste ik even ja, maar fijn een mierenneuker! Zeker met bepaalde spelers van Ajax die vrijwel elke wedstrijd geel pakken.

De magie van de eerste seizoenshelft lijkt een beetje op :sob:. Blijft bizar, tien punten halen in de CL-poule en niet doorgaan. Met speciale dank aan het geval dat tegen Chelsea voor scheidsrechter door moest gaan, maar meer een huppelende debiel met een fluit was.