Nederland stond lekker te voetballen inderdaad maar die Esten waren ook wel echt bar slecht 
Haha ah ja ik heb t niet gezien maar ik heb een goal alert app en die heb ik ook op het Nederlands elftal ingesteld schijnbaar. Bleef maar meldingen krijgen van doelpunten
Ik begin dit echt oprecht zielig te vinden voor VVV. Die arme keeper zijn blik net ook
.
Ik ook, maar alsnog op naar de 10.
Ergens hoop ik ook dat het record gebroken gaat worden, 12-1 tegen Vitesse. En dit is super voor het doelsaldo natuurlijk. Maar als die VVV een keer redt dan ben ik steeds even blij voor hem haha.
Nou zo te zien gaat je wens in vervulling!
Lekker zo een oefenpotje tussen de CL wedstrijden door. Maar ik vind het wel zielig voor vvv 
Ik ook, vooral voor de keeper. 
Heeeerlijk
Het twitteraccount van VVV is nu wel goud waard. 
@Krabsalade same. Ik vind dit soort uitslagen altijd het zieligst voor de keeper. Terwijl het zonder hem nog erger was geweest.
0-13 zelfs 
Jaaa arme man! Ik vond wel geniaal dat onana de penaltu wilde nemen haha hoopte daar eigenlijk op😂
Ik stond vanochtend op met de mededeling van m’n vriend dat vandaag de 10-0 dag was (hij is voor PSV, ik voor Fey). Hoop dat dit de aandacht daar de rest van de dag een beetje van afleidt…
Haha we waren net hardop aan het denken wat Onana tegen die keeper zei, als troost waarschijnlijk…
You did great man, nothing you can do bro! Go home and go sleep, tomorrow new day man.
Zoiets.
Haha ja ik kreeg ook van iemand vanochtend een artikel daarover toegestuurd 
Haha 24 oktober is wel de dag van de grote uitslagen (jammer dat het deze keer voor Ajax is
)
Hahah ja dat denk ik wel
vond wel heel lief dat hij hem zo ging troosten
Nee gelukkig nam Onana die penalty niet, dat zou echt minachtend zijn
Ja dat had het nóg erger gemaakt! Is meer dat ik het Onana zelf gun maar tegen over VVV was dat wel heel erg geweest.
Pfff valentijn driessen loopt weer lekker te zeiken over Ajax. Ik ben echt verbaasd dat je als volwassen man én journalist zo openlijk je haat/afgunst/wat het ook is kunt laten zien.
Als ze niet met 0-13 hadden gewonnen was het slap, ongeinspireerd, zonder passie geweest. Nu doen ze het wel vindt hij het ook niet goed.