Voetbaltopic (Deel 1)

Yessss :x::x::x: weer super zenuwachtig :sweat_smile:

1 like

Kan het vanavond mooi combineren,
Oranje vrouwen om 19.00 tot 20.45 en dan 10 minuten begint Ajax haha!

Lekker de hele avond voetbal kijken :heart_eyes:
Moet zeggen dat ik gister nog niet eens wist of Ajax vandaag of morgen moet. Ik heb dus ook nog niet heel veel wedstrijdspanning.

1 like

Yesss ik voel weer een 0-13 aan komen hoor

5 likes

Aaah lekker dit! Ben er nog niet helemaal gerust op, mn hartslag gaat nog richting de 120 haha. Dus na rust graag even verder uitbreiden die voorsprong!

1 like

Ja precies, ik heb maar gewoon geaccepteerd dat veel Europese avondjes gewoon een jaar van mijn leven kosten qua spanning haha. Vind het ook altijd wel lekker eigenlijk die adrenaline, wordt je week gelijk wat spannender van!

2 likes

Sowieso hoogtepunt van mijn week dit

Ja, bij dit soort wedstrijden ‘voel ik altijd weer even dat ik leef’. Ipv werk, eet, slaap, repeat. Kan niet wachten tot we weer naar het stadion mogen, dat voelt altijd nog 100 keer beter.

2 likes

Same! Ik zit nog steeds op het puntje van mijn bank afwisselend met schoonmaken van de stress

1 like

Nou echt ja! Ik dacht vanmiddag nog ff na over naar het stadion gaan, kwam tot de conclusie dat ik het dit seizoen niet meer verwacht :sob:

1 like

Neeee :sob::sob::sob:

Zit nog lang niet lekker ontspannen

Neeee, nu ben ik echt bang dat het meteen helemaal fout gaat. Ik wil in een hoekje gaan zitten met mijn ogen en oren dicht en straks de uitslag wel bekijken.

Ik ook niet :pray:t5:

Neeeee

Pfff :sob::sob::sob::sob:

Pfff :cry: :cry:

Ik had in mn hoekje moeten gaan zitten, ben bang dat ze nu dan ook wel gaan winnen omdat dit hard aan komt voor Ajax.

Denk dat mijn huisgenoot zo wel naar beneden komt om dit erin te wrijven. Maargoed die is voor NAC, die verwijs ik even door naar gister.

Met reden inderdaad…

Pfff ik vreet mezelf op