Voetbaltopic (Deel 1)

:sob::sob::sob:

Kan nog wel eens een kort CL seizoen worden :sob:
Krijg ik melding van de Ajax app ‘Ajax pakt punt in Bergamo’ laat 2 punten liggen bedoel je

2 likes

Blegh wat een gedoe weer. Ik heb de 1e helft gezien, dacht joh ga douchen etc, kijk in bed wel verder. Schakel ik in in de 63e minuut, is het dit. Waarom toch :sob: En Anthony er ook nog af met maar weer zien wat… Heb de nabeschouwing ook gelijk af gezet, Johan Derksen kan ik echt niet aan

Ik las dit dus vanochtend en zat te denken dat voetbal toch echt het ultieme bewijs is dat LOA (voor mij) niet werkt. Ik had ons echt al helemaal voorbij Tottenham gemanifesteerd, Chelsea had ook nooit zo oneerlijk verlopen en niet te vergeten had NL ook al heel wat vaker internationale toernooien gewonnen haha. Nee joh dat LOA laat mij in de steek haha

4 likes

Het is echt zwaar om een Feyenoorder te zijn zeg. Pfffff

1 like

Ja echt… verheug me ook steeds minder op de wedstrijden de laatste tijd

Same, eerst was ik altijd mega enthousiast op match-day maar nu ga ik er vaak (terecht) een beetje sceptisch in

Echt he. Moet eerlijk zeggen dat ik niet eens alle wedstrijden kijk. Normaal gezien zit ik altijd in het stadion (uit en thuis, vaak ook Europees) en ik kan echt niet wennen aan het thuis voor de buis kijken :expressionless:

Berghuis ook nog eens geblesseerd :face_with_head_bandage:

Wow wat is dit voor pot bij emmen-feyenoord! Als neutrale kijker heerlijk om te kijken!

Ah, dan is het contrast echt heel groot. Gaar!

M’n vriend vraagt altijd voor de wedstrijd wat ik denk. Dus ik zei dat ik weinig vertrouwen had. ‘Kan toch niet, altijd je club steunen’. Ja jongen, je vraagt toch wat ik denk?! Ik ga ook braaf kijken en ik hoop van harte dat de 3 punten mee naar huis komen, maar ik DENK iets anders.

1 like

Je bent toch gewoon realistisch als je op het moment er niet van overtuigd bent dat ze gaan winnen? Betekent niet dat je niet achter je club staat

1 like

Wel al 2 grote kansen! Ik zie feyenoord nog wel winnen.

1 like

Ben wel blij dat Bannis eindelijk de kans krijgt. Beter dan Linssen in de spits :laughing:

Ik ben groot ado Den Haag fan, maar denk ook altijd dat ze gaan verliezen. Kan het alleen maar meevallen :joy:. Betekent niet dat ik mijn club niet steun, ik heb een seizoenskaart zelfs nog na de dramatische seizoenen.

1 like

Woahhh dat was op het nippertje zeg

2 likes

Psv mist 13 spelers… denk dat ADO best kans maakt vandaag!

1 like

Dan moet ado wel wat beter spelen dan afgelopen weken :joy:

Stekelenburg en gravenberch gaan ook niet mee.

Dat is wel echt mooi kut, want dan hebben we dus echt alleen Scherpen als doelman. Kun je geen doelman wisselen. Huntelaar was in de jeugd doelman, dus misschien kan die een dubbelfunctie uitvoeren. Las wel dat ze nog hertesten gaan doen, omdat dit anders al de derde keer is dat Onana positief wordt getest.