Haha ja of gewoon van der sar op doel zetten. Maar zonder keepers is het wel heel kut!
Sjongejonge wel een beetje overdreven dat ik van zowel NOS als nu.nl pushberichten krijg over wie Ajax mist…
hahaha o mijn god dit wordt wat morgne hoor
Ik lees nu dat labyad ook niet mee is
Niet dat ik daar mega fan van ben maar blijft vrij weinig over 
Pfff Onana gelukkig toch mee.
Zin in vanavond 
Ik gebruik twitter het meest voor voetbal nieuws! Ik volg oa freek jansen, mike verweij (vind hem heel stom maar voor voetbal nieuws is hij handig) officiele ajax account en ajax life. Daar komt altijd heel snel laatste ajax nieuws binnen
Huh ik vind dit best gek gezegd. Stel je bent derde keeper van Ajax, dan train je dus puur en alleen voor deze uitzonderlijke momenten. En vervolgens zouden ze dan een spits op doel zetten? Waarom heb je dan een derde keeper? 
Derde keeper is inderdaad echt voor hele erge nood als 1 + 2 uitvallen. Nummer 2 speelt nog wel vaak de beker wedstrijden
Ja klopt je traint mee, doet ervaring op etc en je hoopt op je kans. Scherpen is ook keeper bij Jong Ajax dus daar doet hij veel ervaring op.
Er is niet heel veel plek voor keepers (aangezien die het minst worden gewisseld in een team) dus als tweede keeper is het idd maar wachten op je plek. En tweede keepers doen vaak de beker keepen. Alhoewel vorig jaar bij ajax onana ook een deel had gekeept.
Een spits wordt bijv sneller gewisseld omdat het heel erg van je tegenstander af hangt in welke formatie je speelt. Wel of geen vleugel spitsen, met een nummer 9 of nummer 10 etc.
Ja klopt! Tegen een amateur club doet hij het nog wel eens. Maar ik snap ook wel dat als je spelers gewoon fit zijn je ze lekker laat spelen. Die jongens willen het liefst ook alles spelen.
En met de nieuwe beker regels heb je ook niet meer zoveel amateur clubs waar je in het begin tegen speelt. Als je dan alsnog een sterke club loot dan zou ik ook gewoon mijn beste spelers opstellen
Jaaa ik moet daar ook altijd bij huilen!
Als ik een huldiging van een winnende club kijk denk ik ook vaak bij tweede keepers en spelers die nooit spelen ben je hier nu oprecht blij mee? Ja je hebt mee getraind en zo maar je hebt nooit een minuut mee gespeeld voor het echie.
Net als dat luuk de jong bij een NL wedstrijd mocht invallen voor 2 minuten en die verslaggever dit is zijn 25e interland. Toen dacht ik die zou ik niet eens mee tellen als interland. Je loopt er 2 minuten rond zo kan ik er ook 25 mee doen 
Yesss ook klaassen en stekelenburg zijn gearriveerd! Klaassen begint op de bank.
Vind nu wel beetje zielig voor scherpen. Van derde keeper naar eerste keeper naar derde keeper in 24 uur 
Ik bedoel inderdaad wat @Calypso zegt, dat als Scherpen tijdens die wedstrijd geblesseerd uitvalt, dat dan denk ik Huntelaar in aanmerking gaat komen om te keepen.
Wel fijn dat de sterkhouders wel mee mogen doen, toch wat meer vertrouwen nu haha. En dat interview van Tadic ook: “ik heb geen corona, ik heb antilichamen.” Ik hou echt van Tadic 
Nou dit begint in ieder geval goed!
AJAX JAAAAA ANTONY lekker hoor op 49 seconden
Zoooooo dan
Haha gaat gooed!!
Tjonge ik had echt anders verwacht na de berichten over Corona
Lekker met elf man in de goal en alsnog scoren 
Eh nee dit is niet de bedoeling.
Godver