Voetbaltopic (Deel 1)

Douchen!

Maar dat heb ik dus eigenlijk altijd met de CL. De zoveelste Bayern-Barca heb ik al wel gezien. Altijd dezelfde kwartfinales bijna. Kijk er nooit naar als er geen Nederlandse club in zit, oersaai.

Meeeh ik voelde dit al aankomen, gelukkig is het geen 21.00 uur wedstrijd en is mijn slaap niet hierdoor verpest.

2 likes

Hoop dat ze in de EL meer energie en honger laten zien

Ze hebben ook even 9 miljoen in 90 minuten verloren :crazy_face:

1 like

Ik kijk ook nooit naar Europese wedstrijden als er geen Nederlandse club speelt. Vind t geen reet aan. Als spelers bij Ajax vertrekken zijn ze ook meteen mijn aandacht kwijt. Op insta volg ik ze dan ook niet meer, want die trainingsdingen enzo van Barca, Chelsea, Juve interesseert me ook weinig.

Nee precies, dat heb ik ook. Ik ben ook eigenlijk niet echt voetbalfan, maar gewoon Ajaxfan haha.

Uitzondering van oud-Ajacied die ik wel volg: Dario Cvitanich. Maar daar ben ik gewoon een beetje verliefd op haha. Daar kijk ik naar voor de mooie beelden.

2 likes

Ohja die zou ik ook wel volgen voor de plaatjes :heart_eyes: ik ga hem gelijk ff opzoeken, kijken of ie nog steeds zo knap is als toen.

1 like

Veel gespierder geworden vergeleken met zn Ajax tijd! Ging er laatst in Argentinië enigszins aangeslagen af met een blessure, trok zn shirt over zijn hoofd: hele mooie aftocht met zicht op zijn sixpack. Opgeslagen op mn telefoon uiteraard. Leuk koppie ook nog steeds :drooling_face:

2 likes

Nou dan maar de Europa League winnen?

Man wat baal ik hier van :sob::sob::sob:

1 like

Ja ik accepteer het alleen als ze de finale van EL halen haha

1 like

Huntelaar kondigt net aan dat dit zijn laatste seizoen is?? Ik ben echt een beetje in shock

1 like

Haha echt? Hij is de laatste van zijn generatie die nog voetbalt. Op Arjen Robben na dan, maar die is al met voetbalpensioen geweest.

Ja hij werd net geinterviewd na Ajax-PEC en dropt even casual “dit is m’n laatste jaar”, die interviewer was ook helemaal in shock haha

1 like

Mijn verbazing is meer dat je verbaasd bent over dat dit zijn laatste jaar is, haha. Die vent is 37! Hij is geen keeper?!

1 like

Nou ja ik had niet verwacht dat 'ie nog vijf jaar zou blijven maar ik had gewoon niet zien aankomen dat hij dit eventjes na een willekeurige wedstrijd aan zou kondigen haha

1 like

Ja dat snap ik ook wel. Die interviewer ook: ‘Moet je niet naar Heerenveen of de Graafschap? Moet je niet blijven voetballen?!’ Helemaal verbouwereerd.

3 likes

Precies dit!
Huntelaar heeft echt zo een gunfactor :heart_eyes: bij mij! Was oprecht blij toen hij terugkeerde naar ajax en die terugkeer heeft hij ook goed bevestigd.
Oprecht jammer en niet verwacht, ondanks zn leetijd

1 like

Ik vind zo jammer dat Huntelaar gaat stoppen :sob: In mijn hoofd kan hij nog zo een 5 jaar mee.

2 likes

Vooral ook omdat het een antwoord was op de vraag van Hans of ie wel eens dacht aan stoppen. Had ie het (nog) niet gezegd als t niet was gevraagd? T voelde echt een beetje random. Je hoeft er ook geen hele show van te maken, maar dit was wel heel nonchalant

2 likes

Hahaha ik kwam dit tegen op twitter

Hoe zie je niet dat dit z’n vader is??

1 like