Voetbaltopic (Deel 1)

https://www.nu.nl/voetbal/6096395/ajacied-promes-opgepakt-voor-betrokkenheid-bij-steekpartij.html Wtf :scream:

Ja bizar he. Ben benieuwd wat dit voor gevolgen heeft voor hem en Ajax (de sfeer in de selectie enz)

1 like

Wtf, mag hopen dat echt niemand dit wist in de tussentijd, zo iemand wil je toch niet bij je club hebben, crimineel gedrag. En jajaja, de rechter bepaalt, maar toch. Jammer.

1 like

Ja, ik lees dit net. Lekker man, zijn naam staat op mijn Ajax shirt :pleading_face: Wat erg zeg.

1 like

Ik denk niet dat iemand dit wist. Ik lees net in een ander bericht dat er pas een maand geleden aangifte is gedaan

3 likes

Ze kunnen hem nu 3 dagen vast houden. Dit is echt einde carriere als dit zo is :scream:

Oh absoluut hoor! Als dit waar is dan is het ook terecht dat hij hiervoor zijn straf moet uitzitten + alle gevolgen van dien.

Ik vind het extra bizar dat het om een familie lid gaat. (Niet dat een random persoon neersteken normaal is)

Ja is toch bizar! Misschien dat hij daardoor ook zo uit vorm was.

Dat je ook zo maanden kan rond lopen zonder jezelf aan te geven

Ja dacht ik ook, dat ie er toch mee in zijn hoofd heeft gelopen en daardoor idd uit vorm was

1 like

Ja maarja als er niet eerder aangifte wordt gedaan… Vind het ook wel bijzonder dat er zo veel tijd tussen misdrijf en aangifte zit, maar goed dat is victim blaming I guess en kan me in familiekring nog wel voorstellen dat niet direct de politie wordt gebeld.

Edit: oh ja hij had zichzelf natuurlijk aan kunnen geven @Foefjeisthuis. :unamused:

2 likes

Het familie lid was zwaar gewond, misschien is dat de reden voor vorige maand pas aangifte? Maakt ook niet uit wanneer diegene aangifte deed, dat mogen ze natuurlijk doen wanneer diegene er klaar voor is

Hahaha een feyenoord supporter tweet net dit: Als de steekpartij een verklaring zou zijn voor het matige spel van Promes dan hou ik mijn hart vast wat de Feyenoord-spelers op hun kerfstok hebben

Daar moest ik wel ff hardop om lachen :sweat_smile:

13 likes

Lijkt me zo bizar voor die andere jongens, train en speel je maanden samen, je ziet elkaar super vaak, en dan blijkt nu dit te spelen. Ik zou me echt verraden voelen.

Ik zeg tegen m’n vriend: jeetje in wat voor kringen hangt hij rond? Zegt ie: Lil Kleine en co. Blijkbaar zijn zij goed bevriend? Ugh. :unamused:

3 likes

:joy::joy: dit vind ik ook leuk

2 likes

Ja idd! En ook dat Tadic hem toen de penalty gunde omdat hij zo uit vorm was. En dat je nu denkt ok hadden zijn persoonlijke problemen met zijn voetbal vorm te maken?

1 like

Pff vreselijk, zo apart ook dat het eind juli al gebeurde? En echt benieuwd naar de gevolgen voor zn rol bij Ajax

1 like

En wat denken jullie van de loting Lille-Ajax?
Lijkt haalbaar, maar goed ik dacht ook dat ze wel door zouden gaan in de CL :roll_eyes:

Zwaar

1 like

Lastig lille! Ene kant denk ik die hebben we maar ja dat dacht ik ook met atalanta :roll_eyes:

Quincy is weer vrij. Ik ben benieuwd hoe dit afloopt

Aiiii Ajax gaat ten onder, zo snel al een tegendoelpunt